تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۰۶ آذر ۱۳۹۷
مدیر ارشد اجرایی شرکت هواپیمایی قطرایرویز:

پروازهای ایرلاین قطری به ایران زیاد می‌شود

قطر ایرویز اعلام کرده است که قصد دارد از آغاز سال آینده میلادی تعداد پرواز‌های هفتگی خود را به مقصد ایران افزایش دهد.
پروازهای ایرلاین قطری به ایران زیاد می‌شود
رویداد۲۴ اکبر الباکر، مدیر ارشد اجرایی شرکت هواپیمایی قطرایرویز با انتشار بیانیه‌ای روز دوشنبه اعلام کرد که این ایرلاین قصد دارد تعداد پرواز‌های هفتگی خود به شهر‌های مختلف ایران نظیر تهران، شیراز و اصفهان را افزایش دهد.

وی در ادامه این پیام خاطرنشان کرده است که این تصمیم هواپیمایی قطری از ژانویه سال آینده میلادی قصد دارد به مسیر میان تهران – دوحه ۲ پرواز هفتگی اضافه کند.

وی همچنین با توجه به توریستی بودن دو شهر شیراز و اصفهان، عنوان کرده است که در ماه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی قرار است به مسیر دوحه – شیراز سه پرواز هفتگی و در ماه فوریه نیز به مسیر دوحه – اصفهان دو پرواز در هفته افزوده خواهد شد.

رویترز نوشت: این اقدام از سوی شرکت هواپیمایی قطرایرویز در حالی صورت می‌گیرد که چند ماه پیش بعد از اعلام بازگشت تحریم‌های ظالمانه ایالات متحده آمریکا علیه ایران، برخی از ایرلاین‌های اروپایی نظیر بریتیش ایرویز و ایرفرانس و همچنین برخی از ایرلاین‌های فعال در حاشیه خلیج فارس نظیر اتحاد ایرویز اعلام کردند که پروازهایشان را به مقصد تهران قطع خواهند کرد.

مدیر ارشد اجرایی قطر ایرویز همچنین در ادامه پیام خود خاطرنشان کرد که این اقدام نشان‌دهنده پایبندی و ارتباط نزدیک ما با ایران است که قصد داریم به گسترش هر چه بیشتر این تعامل نیز در آینده بپردازیم.

در فهرست تحریم‌های خصمانه آمریکا علیه ایران علاوه بر تحریم بسیاری از بانک‌ها، شرکت‌های کشتیرانی و صنایع نفتی، نام هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز به چشم می‌خورد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: قطر
نظرات شما
پیشخوان