تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
سرمربی تیم ملی: عذرخواهی‌ام را پذیرا باشید

تمجید عجیب کی‌روش از قلعه‌نویی/ پیام دوستی برای همه به جز یک نفر!

کارلوس کی روش با انتشار متنی گفت: بنده به شخصه همیشه شجاعت و شهامت دوستان همکار خود را تحسین می‌کنم.
تمجید عجیب کی‌روش از قلعه‌نویی/ پیام دوستی برای همه به جز یک نفر!
رویداد۲۴ سرمربی تیم ملی با انتشار این متن گفت:«فوتبال بازی نقطه نظرهاست و ما "خانواده فوتبال" یاد می‌گیریم که در این بازی، با مخالفت‌ها در کمال احترام و هماهنگی موافق باشیم.
بنده به شخصه همیشه شجاعت و شهامت دوستان همکار خود را تحسین میکنم، زمانی که آن‌ها برای اصول و ارزش‌هایی که از منافع فوتبال حفاظت می‌کند، برمی خیزند و می‌جنگند. برای مثال: علی پروین، علی دایی، امیر قلعه نویی، وینفرد شفر، جواد نکونام، یحیی گل محمدی، حسین کلانی، مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان.
عذرخواهی بنده را پذیرا باشید چنانچه اسمی که می‌بایست در این لیست از "شجاعت و شخصیت والا" وجود می‌داشت و نام نبردم.»

این پیام با انتشار عکسی از کارلوس کی روش و امیر قلعه نویی در سایت فدراسیون فوتبال منتشر شد که می‌توان از آن برداشت کرد که منظور اصلی آن آشتی کی روش و قلعه نویی در آستانه جام ملت‌های آسیاست. قابل ذکر است در لیست اخیر تیم ملی پس از مدت‌ها سپاهان نیز نماینده داشت. این اتفاق در حالی رقم خورد که نامی از برانکو در این پیام صلح به میان نیامد و اخیرا قلعه نویی در ارتباط با مسائل داوری بازی پرسپولیس و سپاهان با برانکو دچار جنگ لفظی شده بود!
تمجید عجیب کی‌روش از قلعه‌نویی/ پیام دوستی برای همه به جز یک نفر!
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
0
بجای جو سازی بر علیه مربی تیم ملی از این مرد جنتلمن پرتغالی اداب معاشرت درست را بیاموزید و یاد بگیریم که پوزش خواهی بجا و بموقع نه تنها باعث شرمندگی نمیشود حتی به اعتبارو شخصیت فرد می افزاید
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان