تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۰۸ دی ۱۳۹۷

توافق شش ماهه و قرضی نادری و پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس امروز مذاکرات خود با مدافع جوان سابق تراکتورسازی را برای عقد قرارداد شش ماهه را دنبال خواهد کرد.
توافق شش ماهه و قرضی نادری و پرسپولیس
رویداد۲۴ ایرج عرب به دنبال اولین حرکت انتقالی خود در باشگاه پرسپولیس است و در این رابطه امروز آن‌ها پای میز مذاکره با محمد نادری، مدافع سابق تراکتورسازی که اکنون در لیگ بلژیک حضور دارد خواهند نشست.

بعد از اینکه سرخ‌ها نتوانستند نظر مساعد رضا قوچان نژاد را برای حضور در تیم این جلب کنند و با پیشنهاد مالی ۴۰۰ هزار یورویی این بازیکن مواجه شدند، اکنون مدیران باشگاه به دنبال توافق با محمد نادری هستند که در تراکتورسازی چهره شد و در ابتدای فصل راهی لیگ بلژیک و تیم کورتریک شده است.

نادری روز گذشته به تهران آمد و طی اعلام باشگاه امروز جلسه‌ای با مدیران باشگاه برای عقد قرارداد برگزار خواهد کرد. طبق شنیده‌ها این قرارداد شش ماهه و به صورت قرضی خواهد بود و این بازیکن در پایان فصل از جمع شاگردان برانکو با توجه به قراردادی که با کورتریک دارد، جدا خواهد شد.

در شرایط فعلی، اما با توجه به بازار داخلی و کمبود بازیکن و همچنین مصدومیت محمد انصاری و حسین ماهینی به عنوان مدافعان این تیم، مدیران پرسپولیس به دنبال تحقق عقد قرارداد با این بازیکن هستند. انصاری فصل آینده و با توجه به پایان دوران مصدومیت رباط صلیبی به تیم بازخواهد گشت و مشکل خط دفاعی تیم در دو پست دفاع چپ و میانی برطرف خواهد شد.

باید دید مذاکره طرفین امروز به سرانجام خواهد رسید و نادری به عنوان اولین خرید زمستانی ایرج عرب قراردادش را به امضا خواهد رساند یا خیر.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان