تاریخ انتشار: ۲۱:۰۹ - ۰۸ دی ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

خریدار استقلال، پرسپولیسی دو‌آتشه است؟

جوانی سی و چند ساله برای خرید باشگاه استقلال، به هر قیمتی که سازمان خصوصی‌سازی اعلام کند، ابراز آمادگی کرده است.

خریدار استقلال، پرسپولیسی دو‌آتشه است؟

رویداد۲۴ از اخبار پرسروصدای آخر هفته گذشته، این بود که جوانی سی و چند ساله برای خرید باشگاه استقلال، به هر قیمتی که سازمان خصوصی‌سازی اعلام کند، ابراز آمادگی کرده است.

این فرد که محمد مهدیان نام داشت با همین حرف به سرعت به سرتیتر اخبار شبکه‌های رسانه‌ای و ورزشی به ویژه استقلالی تبدیل شد و خیلی‌ها گفتند او حتماً توانایی این کار را دارد. 

از اقدامات اولیه این فرد که مشخص بود به خوبی با فضای رسانه‌ای و هواداران آشناست این بود که با در نظر گرفتن علاقه استقلالی‌ها به جپاروف، بلافاصله اعلام کرد این بازیکن ازبک را دوباره استقلالی بدانند و غمی از این بابت نداشته باشند، چون سرور را برمی‌گرداند! 

البته روز‌های پایانی هفته گذشته فرصتی مغتنم برای آن‌هایی بود که در موتور جست‌وجوگر گوگل به درستی درباره این فرد تحقیق کنند تا مشخص شود او پیش از این هم برای رسیدن به شهرت سراغ فوتبال رفته بود. پیدا شدن تصاویری از این جوان که کنار سرمربی تیم پرسپولیس ایستاده و یا دستش را در دست علی پروین گذاشته، با بررسی مصاحبه‌هایی که در همان برهه انجام داده نشان می‌داد این فرد طبق اعلام قبلی اش یک پرسپولیسی دو‌آتشه و عاشق علی پروین و برانکو ایوانکوویچ است!

منبع: خبر ورزشی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
0
0
شما به قیافه ایشان نگاه کن؛ صدرصد آقازاده. پول از کجا آورده این جوان سی ساله
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان