تاریخ انتشار: ۰۰:۱۳ - ۲۷ دی ۱۳۹۷

پیام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به مناسبت اولین سالگرد حضور تیم مدیریتی شرکت

مهندس سید مجید صدری با انتشار پیامی به مناسبت اولین سالگرد آغاز به کار تیم مدیریت شرکت مخابرات ایران بر تلاش همه جانبه مدیران شرکت به منظور افزایش همدلی و تعلق سازمانی، توجه ویژه به سرمایه انسانی ارزشمند شرکت و همچنین تحقق ارتباطی فراگیر با تمام مشتریان در سراسر کشور تاکید کرد.
 رویداد۲۴ متن پیام مهندس سید مجید صدری به شرح زیر است:
یک سال از حضورتیم مدیریتی فعلی شرکت در بزرگ‌ترین و پرسابقه‌ترین مجموعه مخابراتی کشور گذشت. شرکتی که به واسطه حضور مجموعه‌ای توانمند از دیرباز، سرآمد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور بوده و کارکنان آن به تخصص و تعهد مثال زدنی شهره اند و مدیریت بر چنین مجموعه‌ای افتخاری بزرگ برای تمام مدیران است.

مجموعه مخابرات ایران زنجیره‌ای از تجارب غنی و حرفه‌ای سالیان طولانی است که در حال حاضر مسئولیت خطیر آن بر عهده ما و همکارانمان گذاشته شده است و این مهم، مسئولیت مجموعه مدیران وهیئت مدیره شرکت را در امر مهم خدمت رسانی به چنین مجموعه ارزشمندی سنگین‌تر می‌کند.

در این یک سال تمام تلاشمان را برای گشایش امور در حوزه درون و برون سازمانی به کار گرفتیم و همچنان که در بدو ورود نیز تاکید مدیریت ارشد بر اهمیت توسعه سرمایه انسانی بود، تمام تلاش‌ها بر تحقق افزایش رضایتمندی کارکنان فارغ از نوع قرارداد‌ها و توجه ویژه به بازنشستگان عزیز قرارگرفت.

بی شک هر کار بزرگی با چالش‌ها و قوت‌ها و ضعف‌هایی رو برو است، اما خداوند منان را شاکریم که این فرصت را یافتیم در کنار مجموعه کارکنان توانمند کارکنان شرکت مخابرات ایران، به منظور پیشبرد اهداف خرد و کلان بزرگ‌ترین متولی ارتباطات مخابراتی کشور، خدمتگزاری امین باشیم.
 
منبع: پرتال مخابرات ایران
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان