تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۷

زد و بند آژانس‌های مهاجرتی ایرانی با دیپلمات‌های استرالیا/ دفتر صدور ویزا در تهران تعطیل شد!

دفتر ارائه ویزا در سفارت استرالیا در تهران در ۱۹ ژوئن ۲۰۱۸ بسته شده است.
زد و بند ایرانی‌ها با دیپلمات‌های استرالیایی، در دفتر ارائه ویزا در تهران را تخته کرد!
رویداد۲۴ یکی از دفاتر سفارت استرالیا در ایران که مسئول ارائه ویزا بوده، سال گذشته به دلیل وجود گزارش‌هایی درباره فساد و تبانی بسته شده است.
 
یک رسانه آمریکایی اعلام کرده سال گذشته در پی ارسال گزارش‌هایی که از زد و بند آژانس‌های مهاجرتی ایرانی با ماموران ارائه ویزای استرالیا در تهران منتشر شده، وزارت خارجه استرالیا اقدام به بستن دفتر ارائه ویزا در تهران کرده است. با این حال وزارت کشور استرالیا این ادعا را رد کرده و گفته دلیل بسته شدن دفتر، توسعه ارائه خدمات آنلاین بوده است.

رسانه آمریکایی به گزارش‌ ای بی سی نیوز به نقل از وزارت خارجه استرالیا شب گذشته اعلام کرد که دفتر ارائه ویزا در سفارت استرالیا در تهران در ۱۹ ژوئن ۲۰۱۸ بسته شده بود.

به ادعای این رسانه بسته شدن این دفتر زنگ خطری برای کارگزاران مهاجرتی بوده که از طریق زد و بند با سفارت استرالیا اقدام به اخذ ویزا می‌کردند.

در این گزارش گفته شده در نامه‌ای که در ژانویه ۲۰۱۷ به دست وزارت خارجه استرالیا رسیده جزییات زد و بند‌ها اعلام شده است. این نامه به دست کمیسیون بازرسی جامع اجرای قوانین استرالیا رسیده و بازپرسان از ایرانیان بسیاری در استرالیا درباره نحوه اخذ ویزای آن‌ها پرس و جو کرده اند.
 
به گزارش رویداد۲۴ سخنگوی وزارت کشور استرالیا به یکی از رسانه‌های این کشور گفته دفتر مذکور به دلیل تلاش دولت برای توسعه خدمات آنلاین به کسانی که به دنبال دریافت ویزا و شهروندی استرالیا هستند، بسته شده است.
 
سخنگوی وزرات کشور استرالیا گفته متقاضیان ویزا و شهروندی از ایران می‌توانند به دیگر دفاتر وزارت کشور برای ارائه درخواست خود مراجعه کنند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان