تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
فرصت به حسینی رسید

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پارس جنوبی جم

آبی‌های تهرانی در ورزشگاه آزادی میزبان طلایی پوشان شهر جم هستند و برای کسب سه امتیاز این مسابقه باانگیزه فراوانی حاضر خواهند شد.
ترکیب احتمالی استقلال مقابل پارس جنوبی جم
رویداد۲۴ در اولین دیدار مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال استقلال تهران از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم پارس جنوبی جم رده هفتمی است. پارس جنوبی در نیم فصل دوم دو تساوی و یک برتری داشته که سه امتیاز کامل در بازی گذشته مقابل نساجی کسب شد. شاگردان مهدی تارتار با وجود اینکه سه امتیاز با استقلال و رده پنجم جدول فاصله دارند در صورت برتری در بازی خارج از خانه هم نمی‌توانند شاگردان شفر را به رتبه ششم بفرستند چراکه تفاضل گل بین تیم یازده گل است.

در سوی دیگر میدان، تیم میزبان هفته سختی را سپری کرده و به سه امتیاز بازی خانگی بیش از هر زمان دیگری نیاز دارد. آن‌ها در بازی گذشته مقابل تراکتورسازی شکست خوردند تا پس از سپاهان در هفته‌های پایانی نیم فصل اول برابر یکی دیگر از تیم‌های مدعی و حاضر در کورس قهرمانی سه امتیاز ارزشمند را از دست بدهند. شاگردان وینفرد شفر البته با شرایط کاملا متفاوتی پا به این مسابقه گذاشته بودند در کنار مشکلات مالی، عدم هماهنگی بازیکنان به این جهت قابل توجه بود که علاوه بر تعطیلی تمرینات آن‌ها شرایط بازی کردن برابر سرخپوشان تبریزی را در زمین تمرین نامناسب تمرین کرده بودند.

آبی پوشان که اکنون در فاصله ۱۰ امتیازی با صدر جدول رده بندی که در اختیار سپاهان ۳۸ امتیازی قرار دارد ایستاده‌اند پارس جنوبی را در بازی رفت مقابل پارس جنوبی با یک اشتباه سه امتیاز را از دست دادند و با نتیجه یک بر صفر شکست را پذیرفتند. در بازی گذشته مقابل محمد دانشگر و فرشید باقری به دلیل دو اخطاره شدن در دیدار برابر پیکان محروم بودند و شفر به ناچار در ترکیب برنده مقابل خودروسازان دست برد تا مقابل تراکتورسازی با مشکلاتی هم مواجه شود. در کنار این دو بازیکن که مشکلی برای همراهی استقلال ندارند، علی کریمی در جلسات تمرینی پیش از این مسابقه دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شد و به طور قطع در بازی امروز حضور نخواهد داشت. همچنین آیاندا پاتوسی که طی دو هفته گذشته از مسابقات نیم فصل دوم به دلیل عدم صدور ITC موفق نشده بود در ترکیب استقلال قرار بگیرد کارت بازی دریافت کرده و حضورش با نظر وینفرد شفر بلامانع است.

سیدمهدی رحمتی که آمار موفقی که در کلین شیت داشت مقابل تراکتورسازی با ضربه اشکان دژاگه تسلیم شد و شفر تصمیم دارد به او استراحت بدهد؛ از طرف دیگر استقلال تا لیگ قهرمانان آسیا تنها دو هفته فرصت دارد و با توجه به اینکه مدتی است از جام حذفی کنار رفته و آبی پوشان در حال حاضر تنها در یک رقابت شرکت می‌کنند، وینفرد شفر تصمیم دارد برای حفظ روحیه و آمادگی بالا برابر پارس جنوبی جم به سنگربان جوان خود سید حسین حسینی اعتماد کند. او که دو تورنمنت مهم در سال را از دست داده و شایعاتی مبنی بر جدایی‌اش از آبی‌ها به گوش می‌رسد می‌تواند در ادامه که تقویم مسابقاتی سنگین‌تر می‌شود کمک حال تیم باشد.

برابر تراکتورسازی آرمین سهرابیان و روزبه چشمی دو مدافع میانی بودند و میلاد زکی پور و پژمان منتظری کناره‌ها را پوشش دادند. حالا با بازگشت دانشگر زوج او در کنار منتظری تشکیل می‌شود؛ وریا غفوری یک خط عقب‌تر در پست تخصصی خودش بازی می‌کند و امید نورافکن در گوش چپ جانشین زکی پور خواهد بود. در خط میانی همانند ترکیب همیشگی که سرمربی آلمانی به کار گرفته شاهد دو هافبک دفاعی خواهیم بود. فرشید باقری و روزبه چشمی یک خط عقب‌تر از فرشید اسماعیلی، الهیار صیادمنش و مرتضی تبریزی حضور خواهند داشت و راس سیستم ۱-۳-۲-۴ آبی‌ها را اسماعیل گونکالوس تکمیل می‌کند که طرفداران هم چشم انتظار نماش قوی او هستند؛ بنابراین ترکیب احتمالی استقلال برابر پارس جنوبی به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، وریا غفوری، امید نورافکن، روزبه چشمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، اسماعیل گونکالوس، الهیار صیادمنش و مرتضی تبریزی
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان