تاریخ انتشار: ۲۱:۱۶ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۷

از استقلال چک محکمی خوردیم

تیم فوتبال ذوب آهن در ادامه روند ناموفقش در لیگ برتر این بار در برابر ماشین سازی هم کاری از پیش نبرد و در فولاد شهر به نتیجه‌ای بهتر از تساوی صفر بر صفر دست پیدا نکرد.

از استقلال چک محکمی خوردیم

رویداد۲۴ قاسم حدادای فر شاید بهترین کسی باشد که می تواند در خصوص شکست ذوب آهن برابر استقلال صحبت کند. وی ابتدا با اشاره به اینکه در بازی مقابل ماشین سازی نتوانستند بازی خوبی به نمایش بگذارند گفت:« بازی بسیار سختی برای ما بود . در عین حال باد شدیدی هم که در ورزشگاه ایجاد شده بود که هر دو تیم را دچار درد سر کرده بود .»

وی در ادامه افزود:« ما در این بازی صاحب توپ و میدان بودیم اما در نهایت از موقعیت هایمان استفاده نکردیم و در نهایت سه امتیاز مهم این بازی را از دست دادیم . چرا که با توجه به شرایطی که ما در جدول داریم برای ما سه امتیاز بسیار حیاتی بود که این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم ولی باید تمام تلاشمان را بگذاریم برای بازی های آینده که بتوانیم از این وضعیت و جایگاه نامناسب خلاص شویم.»

وی به عنوان یکی از بازیکنان با تجربه ذوب آهن در مورد مشکل اصلی این تیم گفت:« واقعا نمی دانم مشکل چیست و این درحالی است که همه کادر فنی و اعضای تیم، تمام سعی خودشان را انجام می دهند که از این شرایط بتوانیم فاصله بگیریم ولی ما مدت هاست در لیگ نتوانستیم به برتری برسیم و این امر باعث شده است که روی تیم فشار زیادی وارد بیاید و من فکر می کنم اگر بتوانیم یک برد را به دست بیاوریم و یک گل را بزنیم از این شرایط می توانیم خارج شویم .»

ذوب آهن در پایان فصل گذشته در انتهای لیگ در جایگاه دوم رده بندی جای گرفت اما خروج سرمربی این تیم و ورود نمازی برای این تیم مفید واقع نشد .

وی در همین خصوص اظهار داشت:« من هیچ وقت به خودم اجازه ندادم که درباره مربی تیم صحبتی به میان بیاورم و این مسائل را معمولا به کادر مدیریتی تیم واگذار می‌کنم. ولی در کل تیم پارسال همه چیز درشرایط بسیار خوبی به سر می برد و حتی امیدوار بودیم که با تقویت تیم برای قهرمانی تلاش کنیم در عین حال که ما پارسال هم اگر کمی زودتر شروع می کردیم می توانستیم قهرمان شویم ولی امسال از اول فصل همه چیز تغییر کرد و همانطور که گفتم من در حد یک بازیکن می توانم صحبت کنم؛ چون اصلا دوست ندارم در مسائل مربیان دخالت کنم اما از مدیران انتظار دارم که با ریشه یابی، این مشکلات دیگر به وقوع نپیوندد.»

هافبک با اخلاق و خوش فکر ذوب آهن در باره شرایط این روزهای خودش عنوان کرد:« خدا را شکر به جز اول فصل که کمی شرایطم بد بود، حالا خوبم ولی من معتقدم که آنچه که از اهمیت بیشتری برخوردار است نتیجه گرفتن تیم است . وقتی نتیجه حاصل شود همه بازیکنان به چشم می آیند اما وقتی نتیجه گرفته نمی شود همه ما یک جورایی متهم هستیم.»

وی همچنین گفت: « متاسفانه آن شرایط خوب را دیگر نداریم اما امیدواریم که در روز دوشنبه که در مقابل الزورا عراق به میدان می‌رویم بتوانیم با کسب یک نتیجه خوب شرایط را به نفع خودمان تغییر دهیم.»

او درباره تاثیرات علیرضا منصوریان و بازی پر انتقادشان در مقابل استقلال گفت:« درباره بازی استقلال باید بگویم که در آن بازی به نوعی یک چک محکمی خوردیم. درست دو روز قبل از آن جزو خوشحال ترین افراد ایران بودیم اما سه روز بعد حتی سرمان را نمی توانستیم بالا بگیریم.»

درباره علیرضا منصوریان هم باید اقرار کنم از روزی که ایشان آمدند آن قدر زحمت کشیدند که من تعریفی نمی توانم برای آن ارائه دهم. واقعا ازصبح تا شب ایشان برای تیم وقت می گذارد. ولی من فکر می‌کنم ما بازیکنان نتوانستیم آن طور که باید وظایف مربیان را به جا بیاوریم. ضمن این که تیم ما از لحاظ بودجه هم درمضیقه هستیم ولی باید شرایط را بپذیریم. هدف ما در آینده این است که تمام تلاشمان را به کار ببندیم تا چند پله از این جایگاه صعود کنیم و در مرحله گروهی هم بتوانیم از گروهمان صعود کنیم.

وی در خاتمه هم با اشاره به حمایت تماشاگران ذوب آهن گفت:« با توجه به این که می دانم ما نتایج خوبی را به دست نیاوردیم. از طرف خودم و همه بازیکنان از تمام تماشاگران ذوب آهن می خواهم که مثل همیشه برای حمایت تیمشان روز دوشنبه به ورزشگاه بیایند و در این روز سخت به تیم ما کمک کنند. امیدوارم که ما هم بتوانیم از این بازی به بعد روند صعودی خود را آغاز کنیم و سعی می کنیم که هر چه قدر در لیگ توانستیم انتظاراتشان را به جا بیاوریم درآسیا از خجالت همه آنها در بیاییم.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ذوب آهن
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان