تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
رویداد‌۲۴ گزارش می‌دهد؛

مسلمانان به خاطر حادثه تروریستی نیوزلند بدهکار هم شدند!/ ستایش جهان برای «پسر تخم‌مرغی» +فیلم

در حالی که همه طیف‌های سیاسی استرالیا به اظهارات اسلام‌هراسانه نماینده مجلس این کشور در پی حادثه تروریستی نیوزلند واکنش نشان داده بودند، اقدام یک نوجوان ۱۷ ساله به این اظهارات ستایش همه جهان را در پی داشت.
ستایش جهان برای «پسر تخم مرغی» +فیلم
رویداد۲۴ «ویل کنولی، این نام را به خاطر بسپارید؛ او شایسته دریافت جایزه نوبل برای حفظ انسانیت در برابر شرارت است.» پیام‌هایی با این مضمون در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ «پسرتخم مرغی» در جریان است.

کنولی نوجوانی است که روز گذشته تخم مرغی را بر سر نماینده ضد اسلام استرالیا شکاند.
 
فریزر انینگ سناتور استرالیایی که در پی حادثه مسجد نیوزلند در بیانیه‌ای که در توییتر منتشر کرده بود، مدعی شده بود دلیل اصلی حوادث خونین در خیابان‌های نیوزیلند، برنامه‌های مهاجرتی است که به مسلمانان افراطی اجازه مهاجرت به نیوزلند را می‌دهد.
 
اظهارات او توسط همه طیف‌های سیاسی استرالیا محکوم شد، اما بلندترین صدای اعتراض به این بیانیه ضد مسلمانی به کنولی نوجوان ۱۷ ساله استرالیایی تعلق داشت.
 
کنولی در حالی که با موبایل خود فیلمبرداری می‌کرد تخم مرغی را بر سر سناتور استرالیایی شکاند. انینگ بلافاصله واکنش نشان داد و دوبار به صورت این نوجوان سیلی زد، اما ویدئوی این برخورد در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد.
 
 
به گزارش رویداد۲۴ سخنگوی پلیس اعلام کرده این نوجوان ۱۷ ساله را بازداشت کرده و چند ساعت بعد آزاد کرده است. اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا در واکنش به اظهارات «سناتور انینگ» گفته این اظهارات ترسناک است و این افراد زشت هستند و هیچ جایی در استرالیا ندارند.
 
«فریزر انینگ» ۶۹ ساله در سال ۲۰۱۷ در انتخابات پیروز شد و به نظرات ضد مهاجرتی و افراطی شهرت دارد. او سال گذشته نیز خواستار ممنوعیت ورود مسلمانان به استرالیا شده و از پارلمان خواسته بود یک راه حل نهایی برای مشکل مهاجرت پیدا کند.
 
روز گذشته موجی در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاده که خواستار جمع‌آوری پول برای خرید تخم مرغ‌های بیشتر برای این پسر ۱۷ ساله شده بودند.
 
برخی کاربران توییتر از مسدود شدن حساب کاربری ویل توسط توییتر خبر دادند.
 
ستایش جهان برای «پسر تخم مرغی» +فیلم
 
به گزارش رویداد۲۴ پیش از مسدود شدن توییتر، ویل کنولی با انتشار تصویری از لحظه شکستن تخم مرغ بر سر سناتور استرالیایی نوشته بود: این لحظه‌ای بود که من به انسانیت خودم بالیدم. بگذارید به همه شما بگویم، مسلمانان تروریست نیستند و تروریسم هیچ دینی ندارد. کسانی که جامعه مسلمانان را تروریست می‌دانند، کله‌شان مثل انینگ پوک است!
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
0
2
افرین به تو جوون ازاده.سلبریتی ها باید از تو یاد بگیرن.بمیرم برات خیلی بعدش کتکت زدند.درسته مسلمان نیستی اما ازاده ای و مطمئن باش امام زمان ما پشتیبانته.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
0
0
دمت گرم.هزار تا وطن فروش بی شرف مثل اکثر بازیگرا و ورزشکاران و سیاست مدارای ایرانی فدای تو.
نظرات شما
پیشخوان