تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۸

برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی رزمی ملارد

آیین تجلیل از پیشکسوتان ورزش‌های رزمی شهرستان ملارد برگزار شد.

رویداد۲۴ آیین تجلیل از پیشکسوتان هیات‌های ورزش‌های رزمی شهرستان ملارد با حضور رئیس هیات ورزش‌های رزمی این شهرستان، معاون شهردار، مسوول ورزش شهرداری، رئیس خانه فرهنگ شهرداری و رئیس مجمع معتمدین شهرستان برگزار و در این مراسم از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی تجلیل و قدردانی شد.

در این مراسم از تعدادی از بانوان ورزشکار نیز از جمله «بهاره امینی» قهرمان باسابقه کاراته که مدال‌های طلای مختلف کشوری و بین‌المللی در کارنامه خود دارد به صورت ویژه تقدیر به‌عمل آمد. امینی که در فدراسیون کاراته مسوولیت هم دارد شاگردان زیادی را تربیت کرده که اکنون هر کدام کاراته‌کاران پرافتخاری در سطح کشوری و بین‌المللی هستند.

امینی در حاشیه این مراسم ضمن تشکر از کسانی که بانی برگزاری مراسم تقدیر از ورزشکاران بودند، اظهار داشت: بدون تردید از اینکه زحمات و تلاش‌های ورزشکاران در راه کمک به توسعه ورزش قهرمانی دیده می‌شود جای خرسندی و امیدواری دارد و این انگیزه من و همکارانم را بیشتر از پیش می‌کند.

این قهرمان نام‌آور و مربی کاراته یادآور شد: تربیت نوجوانان و جوانان کشور با توجه به استعدادهای فراوانی که در کشور داریم باید بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد و مسوولان هم نسبت به این موضوع اهتمام بیشتری داشته باشند.

امینی در پایان با تبریک سال نو گفت: امیدوارم در سال جدید شاهد موفقیت‌های ورزشکاران ایرانی و مخصوصا بانوان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی باشیم.

برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی رزمی ملارد

منبع: دفاع پرس
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان