تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
در بازدید از مناطق سیل زده گلستان

سرلشکر جعفری: انفجار خط آهن آق‌قلا برای سرعت بخشیدن به تخلیه آب بود

فرمانده کل سپاه درباره انفجاری که در ریل راه‌آهن در حومه آق‌قلا انجام شد، اظهار کرد: منطقه کل‌آباد در شهرستان آق‌قلا دچار آب‌گرفتگی بود و این کار برای سرعت بخشیدن به تخلیه آب از این منطقه انجام شد.
سرلشکر جعفری: انفجار خط آهن آق‌قلا برای سرعت بخشیدن به تخلیه آب بود
رویداد۲۴ سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه در بازدید از مناطق سیل‌زده آق قلا درباره انفجاری که در ریل راه‌آهن در حومه آق‌قلا انجام شد، گفت: منطقه کل‌آباد در شهرستان آق‌قلا دچار آب‌گرفتگی بود و این کار برای سرعت بخشیدن به تخلیه آب از این منطقه انجام شد که در این امر مؤثر بود. این منطقه جایی بود که بیشترین فشار به مردم وارد می‌شد و تلاش ما نیز این بود که آب زودتر از این منطقه فروکش کند.

وی افزود: متأسفانه ورودی‌های آب با بارش‌هایی که رخ داد و برفاب‌ها افزایش یافت و با توجه به اینکه کشش آب در منطقه و لب دریا محدود است، این امکان فراهم نشد که بتوانیم زندگی مردم را از آب تخلیه کنیم.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه سپاه به امر تخلیه آب کمک می‌کند، تصریح کرد: اگر بقیه دستگاه‌های دولتی امکانات خود را به اندازه نیرو‌های مردمی، بسیج، سپاه ارتش و سایر نیرو‌های مسلح، پای کار بیاورند؛ سریع‌تر این کار انجام خواهد شد.
 
به گزارش رویداد۲۴ حسن روحانی در واکنش به انفجار جاده برای تخلیه آب توسط سپاه گفته بود: تا خودم نرفتم برای بررسی وضعیت سیل گمیشان هیچ اتفاقی نیفتاد و تخریب جاده‌ها برای تخلیه آب هیچ سودی نداشت و فقط باعث جابه‌جایی آب شد. 
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار سیل امروز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
بوشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
2
4
جناب آقای روحانی،ببخشیدا میتونید بفرمائید شماکه تشریف بردید گلستان چه کاری جدیدی رخ داد...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
0
0
ایشان تشریف بردند امدادهای غیبی شامل حالشون شد و مشکل سریع حل شد به هرحال از سفر قشم برگشتند و نفسشون حق بود
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان