تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

کاسبان قتل میترا نجفی!

رفتار سیاسیون با این قتل، تلخ تر از حادثه‌ای است که برای محمد علی نجفی و میترا استاد اتفاق افتاد. ا این رفتار تلخ است اما برای ما عجیب نیست.
رویداد۲۴ خبر قاتل شدن یک سیاستمدار خوشنام و موجه، بی سابقه بود. کسی که برخی‌ها او را در قامت ریاست جمهوری می‌دیدند حالا دستش به خون زن ۳۵ ساله‌اش آلوده شده است.

دنیای عجیبی است. همه کسانی که با نجفی کار کرده‌اند، می‌گویند او انسان آرامی بوده که قدرت بسیاری در مدیریت بحران‌ها داشته، اما حالا خودش در حال غرق شدن در بحرانی خود ساخته است.

دست‌های آلوده به خون نجفی، اما فرصت خوبی برای تسویه حساب‌های سیاسی به وجود آورد. به هر بهانه‌ای می‌شود به یک اتفاق رنگ و بوی سیاسی داد. کاری که وطن امروز در جدیدترین شماره خود کرد. آن‌ها برای این حادثه این تیتر را انتخاب کردند: «شلیک به قلب اصلاحات»

بالاخره انتخابات نزدیک است و محمدعلی نجفی یک اصلاح‌طلب است. در دولت، میرحسین موسوی و هاشمی وزیر بود و در دولت‌های خاتمی و روحانی معاون رییس جمهور، چه فرصتی بهتر از این برای تخریب چهره رقیب.

کاسبان یک قتل!

خیلی از اصلاح طلبانی که با شهردار شدن محمد علی نجفی هم مخالف بودند، خود را دانای کل معرفی کردند و گفتند ما گفته بودیم که او حاشیه دارد و بهتر است برای پست‌های حساس انتخاب نشود.

آن‌ها هم می‌خواهند از این آب گل آلود ماهی خود را بگیرند.

رفتار سیاسیون با این قتل، تلخ‌تر از حادثه‌ای است که برای محمد علی نجفی و میترا استاد اتفاق افتاد. ا. این رفتار تلخ است، اما برای ما عجیب نیست.

ما از این جنس رفتار‌ها را پیش‌تر در زلزله، سیل و آتش سوزی دیده بودیم.

ما افرادی را دیده‌ایم که به واسطه مشکلات اقتصادی مردم برای خود برج و بارویی ساخته‌اند. «کاسبان تحریم» نام آشنایی برای ماست.

ما به چشم دیده‌ایم در اوج مشکلات مردم، عده‌ای به فکر سود اقتصادی خود هستند و کالا احتکار می‌کنند تا به وقتش گران بفروشند.

ما به چشم دیده‌ایم، که عده‌ای نان در خون مردم می‌زنند و برای خود زندگی می‌سازند.

متاسفانه کاسب‌های بی‌اخلاق دور و اطراف ما را گرفته‌اند. کسانی که به فکر حزب، جریان و جیب خود هستند و مردم برای آن‌ها هیچ ارزشی ندارد.

قتل میترا استاد توسط محمد علی نجفی، سیاستمدار آرام ایران، بازهم به ما یادآوری کرد که حال جامعه‌مان خوب نیست. درهمین چند ساعت چقدر جوک خواندیم و شنیدم که در مورد غم یک خانواده بود. غم خانواده‌ای که یکی از اعضایشان مقتول است و دیگری قاتل.

بله، ما مدعی بااخلاق‌ترین جامعه جهان هستیم و به آن می‌بالیم، اما گاهی خبر‌های این چنین به ما یادآوری می‌کند که کُمیت اخلاق‌مان حسابی لنگ می‌زند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
1
0
به این میگن فرار به جلو!!!
حالتون از خودتون به هم نمیخوره که هر گندی دلتون میخواد بالا میارید و تا یکی میاد انتقاد کنه یه اسم روش میزارید؟!!!
به یه عده میگید دلواپس!
به یه عده میگید کاسب تحریم!
به یه عده میگید کاسب قتل!!!
آخه اصلاح طلب ها که گوش فلک رو کر کرده بودند با شعار حمایت از حقوق زنان!تساوی حقوق زن و مرد!حالا این داستان رو کجای دل مون بزاریم؟!
مملکت رو به گند کشیدید بس که هی خیانت کردید و بعدشم فرافکنی و فرار به جلو!...شده راهبرد تکراری و همیشگی برای ولنگاری های رفتاری و مدیریتی تون!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
1
0
برو بابا ادم کشته با این همه مدیریت و وزارت ابروی این همه رای اعتماد برده تو چی میگی بهتره بپرسیم این روانیها چطوری رای اعتماد میاورند و برما حکومت میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
0
0
دستش درد نکنه .آفرین هرچند که خودش قربانی شد.ولی خوب رسوا کرد
نظرات شما
پیشخوان