تاریخ انتشار: ۱۷:۰۳ - ۳۰ تير ۱۳۹۸
در پایان رقابت‌های کاراته قهرمانی تاشکند

تیم ملی کاراته ایران نایب قهرمان آسیا شد

در پایان شانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا تیم ملی ایران با کسب ۱۱ مدال طلا، نقره و برنز عنوان نایب قهرمانی را بعد از ژاپن به خود اختصاص داد.
تیم ملی کاراته ایران نایب قهرمان آسیا شد
رویداد۲۴ این دوره از مسابقات روز جمعه ۲۸ تیرماه با حضور ۳۳۰ کاراته کا از ۳۱ کشور به میزبانی ازبکستان در تاشکند آغاز و در نهایت عصر امروز یکشنبه با قهرمانی ژاپن خاتمه یافت و تیم ملی کشورمان عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.

تیم ملی کاراته ایران در مجموع مردان و زنان موفق به کسب ۵ مدال طلا، دو نقره و چهار برنز شد. ژاپنی‌ها با ۶ طلا، دو نقره و سه برنز قهرمان شدند. ازبکستان، میزبان مسابقات نیز با ۳ طلا، یک نقره و دو برنز بعد از ایران در جای سوم ایستاد. عربستان و قزاقستان با یک طلا و دو نقره، چین با یک طلا و سه برنز و اندونزی با یک نقره و دو برنز در مکان‌های چهارم تا هفتم جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفتند.

برای تیم ملی ایران در این مسابقات کومیته تیمی بانوان و مردان، طراوات خاکسار، حمیده عباسعلی و ذبیح الله پورشیب چهار طلا، کومیته تیمی بانوان، رزیتا علیپور و کاتای تیمی بانوان (الناز تقی پور، شادی جعفری زاده و نجمه قاضی زاده) سه مدال نقره و بهمن عسگری، سجاد گنج زاده، فاطمه صادقی و کاتای تیمی مردان (ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فرازمهر) هم چهار مدال برنز کسب کردند.

ابوالفضل شهرجردی در کاتای انفرادی، سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم، زهرا یاوری در وزن ۶۸- کیلوگرم، رضا روشن در وزن ۵۵- کیلوگرم و مجید حسن نیا در وزن ۶۰- کیلوگرم نیز توفیقی در کسب مدال نداشتند.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان