تاریخ انتشار: ۱۷:۰۲ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۸

لحظه پیروزی طراوت خاکسار در کومیته تیمی کاراته قهرمانی آسیا +فیلم

در پایان شانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا تیم ملی ایران با کسب ۱۱ مدال طلا، نقره و برنز عنوان نایب قهرمانی را بعد از ژاپن به خود اختصاص داد.
رویداد۲۴ تیم ملی کاراته ایران در مجموع مردان و زنان موفق به کسب ۵ مدال طلا، دو نقره و چهار برنز شد. ژاپنی‌ها با ۶ طلا، دو نقره و سه برنز قهرمان شدند. ازبکستان، میزبان مسابقات نیز با ۳ طلا، یک نقره و دو برنز بعد از ایران در جای سوم ایستاد. عربستان و قزاقستان با یک طلا و دو نقره، چین با یک طلا و سه برنز و اندونزی با یک نقره و دو برنز در مکان‌های چهارم تا هفتم جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفتند.

برای تیم ملی ایران در این مسابقات کومیته تیمی بانوان و مردان، طراوات خاکسار، حمیده عباسعلی و ذبیح الله پورشیب چهار طلا، کومیته تیمی بانوان، رزیتا علیپور و کاتای تیمی بانوان (الناز تقی پور، شادی جعفری زاده و نجمه قاضی زاده) سه مدال نقره و بهمن عسگری، سجاد گنج زاده، فاطمه صادقی و کاتای تیمی مردان (ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فرازمهر) هم چهار مدال برنز کسب کردند.

ابوالفضل شهرجردی در کاتای انفرادی، سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم، زهرا یاوری در وزن ۶۸- کیلوگرم، رضا روشن در وزن ۵۵- کیلوگرم و مجید حسن نیا در وزن ۶۰- کیلوگرم نیز توفیقی در کسب مدال نداشتند.
 
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان