تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۸
وزارت نفت مصوبه سراسری خود را پس گرفت؟

اجرای مصوبه کارت سوخت از ۲۰ مرداد فقط در ۴ شهر

برنامه لزوم استفاده از کارت سوخت شخصی در تاریخ ۲۰ مردادماه فقط در کلانشهرهای تهران، کرج، تبریز و اصفهان اجرا می شود؛ در حالی‌که مصوبه قبلی شرکت‌ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای سراسری این برنامه در تاریخ ۲۰ مردادماه حکایت داشت.

رویداد۲۴ در‌حالی که در اطلاعیه خردادماه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران آمده بود "عرضه بنزین در جایگاه‌های سراسر کشور از تاریخ بیستم مرداد ماه سال جاری صرفا با ارائه کارت هوشمند سوخت خودرو، امکان پذیر خواهد بود"؛ اجرای این برنامه در این تاریخ فقط در ۴ شهر کشور انجام می‌شود و بقیه شهر‌ها و روستا‌های کشور طی روز‌های بعد از آن یک به یک مشمول این برنامه می‌شوند.

امیر وکیل زاده، مدیر عامل شرکت ملی پخش با اشاره به این که اجرای برنامه لزوم استفاده از کارت سوخت شخصی با اولویت در کلان شهر‌های تهران، کرج، تبریز و اصفهان اجرا می‌شود، افزود: این طرح در مدت زمان کوتاه در دیگر کلان شهر‌ها و کل کشور نیز اجرا می‌شود.

پیگیری خبرنگار ما از سامانه ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران نیز این مسئله را تأیید می‌کند که در تاریخ ۲۰ مردادماه، اجرای مصوبه‌ای که قرار بود در این تاریخ سراسری باشد، فقط در ۴ کلانشهر مذکور انجام می‌شود و در روز‌ها و شاهد هفته‌های بعد از آن، باید منتظر اجرای این مصوبه در دیگر نقاط کشور باشیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان