تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۸

ایرج عرب: استعفای من پیش وزیر باز است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: استعفای من پیش وزیر باز است، اما اخباری که در چند روز اخیر مطرح شده است، کذب است.
ایرج عرب: استعفای من پیش وزیر باز است
رویداد۲۴ ایرج عرب با اشاره به انتقاداتی که در این مدت از هیات مدیره باشگاه مطرح می‌شود گفت: اقدامات مثبتی که در این مدت در هیات مدیره انجام شده، فکر می‌کنم که دیده نشده است.

وی افزود: ما باید به شرایط حال حاضر باشگاه واقع بین باشیم. متاسفانه نگاه‌ها به مسائل پرسپولیس سطحی است. پرسپولیس یک باشگاه دولتی است که انبوهی از مشکلات را در آن شاهد هستیم. در آینده خواهید دید که این مشکلات با تغییرات مدیریتی نه در گذشته حل شده و نه در آینده حل خواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد: هر چقدر هم به مسائل باشگاه اشراف داشته باشید، باز هم یکسری مشکلات پیش خواهد آمد. چه کسی می‌دانست نرخ ارز سه برابر خواهد شد؟ چه کسی می‌دانست تورم ریالی به وجود خواهد آمد؟ چه کسی می‌دانست برانکو قصد ترک پرسپولیس را دارد؟ وقتی درآمد ریالی است و قیمت مربی برای مثال پنج میلیارد است، چگونه با درامد ریالی این موضوع را می‌توان جبران کرد؟

وی در مورد جدایی برانکو گفت: برانکو روز قبل از رفتن اعلام کرد که در پرسپولیس خواهد ماند. وکیل او هم به ما اعلام کرده بود مطالبات را آماده کنیم. برخی بدهی‌ها هم روز‌های آخر ایجاد شد. برانکو دو ماه قبل از رفتن ۸ میلیارد پول گرفت. ما تلاش کردیم و چهار روز قبل از موعد مقرر این پول را تهیه کردیم، اما در دو روز مانده به پایان آن مهلت برانکو اعلام کرد که دنبال فسخ قرارداد است.

عرب اضافه کرد: به خاطر تحریم‌ها نمی‌توانستیم پول را به صورت مستقیم به حساب برانکو بریزیم و به همین خاطر آن را به صورت نقد باید پرداخت می‌کردیم و رسید می‌گرفتیم. من آن ۵۰۰ هزار یورو را هم به صورت نقد به برانکو پرداخت کردیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که برانکو در زمان مدیریت او انتقاد‌ها را به سمت وی روانه کرده، خاطرنشان کرد: مگر یک مربی چند سال در یک تیم می‌ماند؟ قرار نیست یک مربی تمام عمر خود را در کنار ما باشد. ما این موضوع را از جایی متوجه شدیم که دو ماه قبل از پایان لیگ وسایلش را تحویل گمرک داده بود و این نشان می‌داد او به دنبال ترک تیم است.

وی اضافه کرد: تمام تلاش هیات مدیره و باشگاه برای حفظ برانکو بود. تهیه یک میلیون یورو در مدت یک هفته آیا نشان از تلاش ندارد؟ اینکه از برانکو خواهش کنیم بماند این تلاش نیست؟ شما تلاش را به چه چیز می‌گویید؟ وقتی برانکو دو ماه قبل وسایلش را جمع کرده نشانگر این موضوع است که قصد جدایی دارد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: چند بازیکن می‌توانستند به راحتی از پرسپولیس جدا شوند. مهدی ترابی، محمد انصاری و خیلی از بازیکنان دیگر، اما هیات مدیره تلاش کرد و این نفرات را حفظ کرد. حفظ بازیکنانی که تیم را سه سال قهرمان کردند و تلاش برای حفظ آن‌ها و خیلی از مسائل دیگر اگر بخواهد نا دیده گرفته شود، اجحاف است.

وی در مورد جذب بازیکنان جدید خاطرنشان کرد: توانستیم وحید امیری و محمدحسین کنعانی زادگان را جذب کنیم. مهاجم خارجی هم در راه است. ما خیلی نمایش اجرا نکردیم چرا که این موضوع مشکلی را حل نمی‌کند.

وی در مورد مقایسه این تیم با استقلال اضافه کرد: نمی‌توانیم در مورد تیم‌های دیگر صحبت کنیم. اما ما در پرسپولیس نظم مالی داریم و درآمد و هزینه‌ها مشخص است و درآمد کفاف هزینه را نمی‌دهد.

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به قرارداد هفت میلیاردی علیرضا بیرانوند هم گفت: قرارداد این بازیکن نسبت به گذشته تغییری نکرده و او غیرت نشان داد و در پرسپولیس ماند. نه تنها بیرانوند بلکه خیلی از بازیکنان ما با پیشنهاداتی مواجه شدند که کار زیادی انجام شد تا آن‌ها در پرسپولیس بمانند. تیم همان تیم قهرمان است و دو ملی پوش به تیم اضافه شده است.

وی در مورد موضوع استعفایش هم گفت: استعفای ما پیش وزیر باز است، اما این صحبت‌هایی که در چند روز اخیر مطرح شده است همه آن‌ها کذب است. یکسری دوست ندارند پرسپولیس موفق باشد. هواداران مراقب باشند این مسائل در پرسپولیس تاثیر نگذارد.

 

 

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان