تاریخ انتشار: ۲۳:۲۶ - ۱۸ مهر ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

جمله جالب سرهنگ از بلندگو خطاب به یکی از بانوان/سرو سالاد سزار در آزادی/ یاد فردوسی پور زنده شد

بازی امروز ایران و کامبوج در ورزشگاه آزادی مهمانان ویژه‌ای داشت، در این گزارش به آن‌ها پرداختیم.


رویداد۲۴ پس از درخواست فیفا، مسئولان ورزش ایران تصمیم گرفتند که چند جایگاه از ورزشگاه آزادی رابه بانوان اختصاص دهند و با فروش بلیت اینترنتی، زمینه تماشای این بازی را از نزدیک برای آن‌ها فراهم کنند و دیدار امروز تیم‌های ایران و کامبوج، نخستین بازی ایران در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ بود که در حضور بانوان برگزار شد.

حضور بانوان در این بازی با واکنش‌های جالبی از سوی کاربران مواجه شد، صبح‌شد در ادامه بخشی از این واکنش‌ها را صرفا بازنشر می‌کند:

حاشیه اول این بازی حضور سارا و نیکا بازیگران سریال پر طرفدار پایتخت در ورزشگاه بود.

کاربران زیادی از خوش رفتاری پلیس با هواداران خانم گفتند و یکی از آن‌ها روایت جالبی از رفتار پلیس داشت: تو صف اتوبوس تا جایگاه، سرهنگ داشت به خطمون میکرد. یکی از خانوما داد زد: «اقا پلیسه، شما چقدر مهربونید!» سرهنگ پشت بلندگو جواب داد: «پلیس همیشه مهربونه»

کاربر دیگری به بایکوت جایگاه مردان توسط عکاسان اشاره کرده و با انتشار تصویر زیر نوشته: ما که حسود نیستیم، ولی از عکاسان محترم خواهشمندیم یه کم هم از سمت آقایان عکس بگیرند.

کاربر دیگری با تایید اظهارات کاربر فوق نوشت: حتی مجری هم به سمت جایگاه بانوان صحبت می‌کند، انگار آقایان اصلا نیستند.

برای حس عجیب زنان در آزادی باید به آن‌ها حق داد!

کاربر دیگری به بانوان حق داده که تا این حد ذوق زده باشند و می‌نویسد: بهترین قسمت استادیوم رفتن آنجایی است که وارد تونل می‌شوی، رنگ سبز چمن از دور خودنمایی می‌کند، صدای هیاهوی تماشاگران می‌پیچد، در این لحظه هیجان تمام وجودت رو فرا می‌گیرد. به بانوان حق می‌دهم تا این حد احساساتی شوند واقعا حس عجیبی است.

مقایسه صف مک‌دونالد با حضور زنان در آزادی!

البته این حد از احساساتی شدن برای همه قابل قبول نبود، کاربری نوشته که این شور و شوق بانوان برای رفتن به استادیوم مرا یاد صف ایستادن مردم شوروی برای خوردن مک دونالد می‌اندازد! وقتی اصحاب سرمایه با رسانه‌هایشان برای مردم دغدغه سازی می‌کنند تا ذهن آن‌ها را منحرف کنند، بهترین کار این است که اجازه دهند تا مک دونالد بخورند تا بفهمند ماجرا چیست!

وقتی لیسانه‌ها لیدر می‌شوند!

بانوی دیگری به شعار‌های لیدر بانوان انتقاد دارد، او می‌نویسد: چند دختر خرخوان انجمن‌های علمی دانشگاه را به عنوان لیدر آوردند خواهرم بلد نیستید مگر مجبورید؟! این کاربر در ادامه از [ یک دو سه، ایران ایران ایران؛ چهار پنج شیش، همیشه قهرمان]به عنوان یکی از شعار‌های این لیدر‌ها یاد کرد.

مشکل اعتیاد هم حل شد خداروووشکر!

کاربر دیگری به کنایه در مورد حضور زنان در آزادی می‌نویسد: خوب خدا را شکر از فردا اشتغال ایجاد می‌شود، مشکل اعتیاد و بانوان بی سرپرست حل می‌شود، مشکلات اقتصادی رفع می‌شود، بیمه و حقوق عقب افتاده کارگران هم پرداخت می‌شود.

یاد فردوسی پور در آزادی!

از دیگر انتقادات مطرح شده در مورد این بازی، اشاره محدود گزارشگر شبکه ۳ به حضور بانوان بود، کاربری با اشاره به این انتقاد نوشت: اگر عادل فردوسی‌پور گزارشگر بود اسم تک‌تک زنان حاضر در ورزشگاه را گفته بود.

تبلیغ محصول ویژه بانوان؟!

با توجه به حضور بانوان در ورزشگاه، کاربری با انتشار عکسی از یک آگهی عنوان کرده که با حضور آنها، پتانسیل تبلیغ محصولات جدیدی در ورزشگاه به وجود آمد.
جمله جالب سرهنگ از بلندگو خطاب به یکی از بانوان/سرو سالاد سزار در آزادی/ یاد فردوسی پور زنده شد



سرو سالاد سزار در آزادی!

 کاربر دیگری به طنز نوشته همان فردی که در بازی‌های دیگر یک ساندویچ با یک عدد کالباس را به مردان ۱۰ هزارتومان می‌فروخت، هم‌اکنون مشغول سروِ سوشی و سالاد سزار با نصف قیمت برای بانوان است.

علاوه بر این در اواسط بازی ایران و کامبوج کاربری مدعی شد مسئولان بانوانی که بیرون ورزشگاه بودند و بلیط نداشتند را به داخل ورزشگاه آوردند.

خبرنگاری با انتشار تصویر زیر به شیشه‌های کثیف و سکو‌های پر از خاک جایگاه خبرنگاران انتقاد کرد.
جمله جالب سرهنگ از بلندگو خطاب به یکی از بانوان/سرو سالاد سزار در آزادی/ یاد فردوسی پور زنده شد



 کاربر دیگری تصویر زیر را که به نظر می‌رسد یکی از مردان مشغول پیدا کردن یکی از آشنایان خود در قسمت بانوان است منتشر کرده و از آن به عنوان یکی از بارزترین صحنه‌ی امروز ورزشگاه آزادی یاد کرده است.
جمله جالب سرهنگ از بلندگو خطاب به یکی از بانوان/سرو سالاد سزار در آزادی/ یاد فردوسی پور زنده شد





استعمال علف در آزادی؟

کاربری با انتشار تصاویر زیر نوشته بوی عجیبی در سرویس‌های بهداشتی آزادی می‌آید، این کاربر در ادامه از قول برخی مدعی شده که گویا بوی علف است، این کاربر می‌گوید نمی‌شود در سرویس بهداشتی نفس کشید! صبح‌شد این ادعا را تایید نمی‌کند
جمله جالب سرهنگ از بلندگو خطاب به یکی از بانوان/سرو سالاد سزار در آزادی/ یاد فردوسی پور زنده شد


منبع: صبح شد

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
0
1
با وارد کردن صد خانم به ورزشگاه میخوان مردمو فریب بدن
نظرات شما
پیشخوان