تاریخ انتشار: ۲۰:۳۸ - ۰۶ آبان ۱۳۹۸
انصاری‌فرد:

بخشی از بودجه امسال پرسپولیس سال قبل صرف شده است/ مهاجم بهتر از منشا می‌گیریم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کالدرون حق دارد ناراحت باشد چرا که بخشی از درآمد‌های امسال ما در سال قبل مصرف شده و شرایط مالی باشگاه سخت است.

بخشی از بودجه امسال پرسپولیس سال قبل صرف شده است/ مهاجم بهتر از منشا می‌گیریم

رویداد۲۴ محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص جذب مهاجم جدید برای این تیم گفت: با توجه به اینکه باید در لیگ قهرمانان آسیا پرقدرت ظاهر شویم به همین خاطر آقای کالدرون درخواست کرد که یک مهاجم در سطح کیفی بالا جذب کنیم. ما در خطوط دروازه، دفاع و هافبک بازیکنان خوبی در اختیار داریم، اما با توجه به از دست دادن مهاجمانی که داشتیم به همین خاطر باید یک مهاجم جذب کنیم که با علیپور هماهنگ باشد. الان سه بازیکن نامزد هستند و با آن‌ها در حال مذاکره هستیم و حتی اگر لازم باشد به صورت قرضی یک مهاجم را جذب خواهیم کرد و در این راستا تلاش‌های خودمان را انجام می‌دهیم.

وی درباره اینکه جذب گادوین منشا در پرسپولیس صحت دارد، افزود: نه، این مسئله را تأیید نمی‌کنم چرا که گزینه‌های ما بالاتر از منشا هستند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص گلایه‌هایی که امروز کالدرون انجام داده و از پرداخت نشدن مطالباتش صحبت کرده است، گفت: او حق دارد. ما در دو ماهی که آمدیم در حال تلاش هستیم، اما بخشی از پول‌های این فصل در سال گذشته مصرف شده و این مسئله باعث شده تا شرایط مالی ما سخت باشد. ما در تنگنای مالی قرار داریم، اما بیکار ننشسته‌ایم و به دنبال درآمدزایی‌های جدید هستیم تا چالش مالی را برطرف کنیم.

وی درباره آخرین وضعیت مذاکرات با برانکو اظهار داشت: او از پرسپولیس شکایت کرده، اما ما اعلام کردیم که علاقه‌ای نداریم به دلیل خدماتی که کرده در فیفا روبه‌روی هم بنشینیم. او از پرسپولیس طلب دارد و ما هم خواسته‌هایی داریم و می‌خواهیم به توافق برسیم تا این مسائل تمام شود. من با مدیر برنامه‌های برانکو صحبت کردم و قرار است به ما خبر بدهند که با پیشنهاد ما موافق هستند یا نه.

انصاری‌فرد در خصوص واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی افزود: با کلیت موضوع موافق هستم چرا که تنها راه بیرون رفتن از این تنگنا‌ها واگذاری به بخش خصوصی است، اما اینکه این مسئله محقق می‌شود یا نه یک پروسه طولانی است. باید تراز مالی مثبت باشد هرچند که باشگاه استقلال در این زمینه مشکل دارد و باید سهامی عامل شود، اما الان سهامی خاص است. وزیر ورزش مصر است که این مسئله انجام شود و این یک نوید خوب است، اما پروسه این کار طولانی است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که با برنامه وقت اضافه رادیو ایران صحبت می‌کرد در خصوص جشن قهرمانی سوپرجام پیش از بازی با ماشین‌سازی اظهار داشت: از روزی که من به پرسپولیس آمدم با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ داشتیم و تأکید کردیم که اینجا متعلق به پرسپولیس است و و فدراسیون هم این مسئله را پذیرفت. ما دوست داشتیم در بازی با استقلال به این جام را بدهند که گفتند این بازی حساسیت دارد. برای بازی با سپاهان هم گفتند که حساسیت‌هایی وجود دارد و برای بازی با پیکان هم از تماشاگر محروم بودیم، اما قول داده‌اند که در بازی با ماشین‌سازی جام را به ما بدهند و من امروز هم با آقای فتاحی این مسئله را چک کردم. من به مسئولان سازمان لیگ گفتم که ما این مسئله را به هواداران‌مان اعلام کردیم و نمی‌توانیم حرف‌مان را پس بگیریم.

وی درباره روند حرفه‌ای شدن باشگاه پرسپولیس و خروج از تیم‌داری تصریح کرد: از زمانی که ما به پرسپولیس آمدیم بحث باشگاه‌داری به جای تیم‌داری سرلوحه هیأت مدیره بوده و پس از توافق با اسپانسر طرح‌های زیادی داریم که از آن‌ها رونمایی خواهیم کرد و این مسئله به ما کمک می‌کند تا برنامه‌های‌مان را برای باشگاه‌داری محقق کنیم.

انصاری‌فرد در خصوص حضور باشگاه پرسپولیس در مسابقات شنا و واترپلو افزود: ما در این مسابقات تیم دادیم و به دنبال قهرمانی هستیم چرا که پرسپولیس باید همه جا قهرمان شود. از طریق اسپانسر هم هزینه‌های آن را تأمین خواهیم کرد و مطمئن باشید که کلاه تیم واترپلوی پرسپولیس قرمز خواهد بود و به هیچ عنوان آبی نمی‌پوشیم.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان