تاریخ انتشار: ۱۸:۲۴ - ۲۸ آبان ۱۳۹۸

ویلموتس فوتبال آسیارا نمی‌شناسد/برخی ملی‌پوشان درحد انتظار نبودند

کارشناس فوتبال و مدافع پیشین تیم ملی ایران با تاکید بر اینکه سرمربی بلژیکی هنوز نتوانسته شناخت خوبی از تیم ملی و تیم های آسیایی پیدا کند گفت: هنوز هم شانس صعود به مرحله بعدی را داریم.

تیم ملی فوتبال

رویداد۲۴ محمد نصرتی اظهار داشت: بازی تیم ایران با تیم‌های عربی حاشیه خلیج فارس همیشه حساس و مهم بوده و به عنوان یک ملی پوش سابق که بارها در چنین بازیهایی به میدان رفته تاکید می‌کنم حساسیت این بازیها برای تیم‌های عربی به مراتب بیشتر از ما می‌باشد. برای همین معمولا سعی می‌کنند بازی با تیم ایران را به جنجال و حاشیه بکشند تا از این فضا استفاده کنند.

وی اضافه کرد: بازی با عراق هم از این قائده مستثنی نبود و ملی پوشان ما باید از قبل در این خصوص توجیه می‌شدند که وارد جنگ های روانی این تیم نشوند. اتفاقی که متاسفانه افتاد و در نهایت هم دود آن به چشم ما رفت.

مدافع پیشین تیم ملی خاطرنشان ساخت: معتقدم ویلموتس هنوز به شناخت کافی از فوتبال ایران و آسیا نرسیده و این عدم شناخت باعث شد در تا دو بازی پشت سر هم مقابل بحرین و عراق شکست بخوریم. 

نصرتی در خصوص عملکرد ملی پوشان در این بازی تصریح کرد: بعضی از ملی پوشان در حد انتظار نبودند و کیفیت واقعی خودشان را بروز ندادند که این هم مزیدی بر علت شد تا در این بازی شکست بخوریم.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص انتقاداتی که از مسعود شجاعی بعد از این بازی صورت می‌گیرد تصریح کرد: شجاعی باتوجه به سه دوره حضور در جام‌های جهانی پر افتخار ترین فوتبالیست ایران است. شاید او هم در این بازی مثل خیلی‌های دیگر تمرکز لازم را نداشت و انتظارات را برآورده نکرد، اما در کل حضور بازیکنی با خصوصیات شجاعی برای تیم ملی مفید است. شجاعی فراتر از یک کاپیتان است و به نظر من او دست راست کادر فنی است. حالا بعضی‌ها می‌گویند باید از تیم ملی خداحافظی کند که من در این باره اصلا نظر نمی‌دهم و معتقدم بهترین فردی که در این خصوص می‌تواند تصمیم بگیرد، خود شجاعی است.

ملی پوش سابق کشورمان تاکید کرد: کلا بازی با عراق خوب نبود و عموم بازیکنان ما در حد و اندازه خودشان نبودند و تمرکز نداشتند. گلی که در آخرین ثانیه‌ها خوردیم موید همین بر هم خوردن تمرکز ملی پوشان بود. در فاز تهاجمی هم خیلی موفق نبودیم و نتوانستیم موقعیت‌های زیادی خلق کنیم و در یک جمله باید گفت در حد تیم اول آسیا در رکنیگ فیفا بازی نکردیم.

ملی پوش سابق تاکید کرد: با همین شرایطی که در جدول ایجاد شده، هنوز شانس خوبی برای راهیابی به جام جهانی داریم و بر این باورم که می‌توانیم از این شانس استفاده کنیم. البته منوط به این که چهار بازی باقیمانده را ببریم و هر ۱۲ امتیاز باقی مانده را بگیریم. 

نصرتی در خصوص تیم گل ریحان البرز که از مدعیان صعود به لیگ برتر است بیان داشت: ما هم مثل خیلی دیگر از تیم‌های لیگ یکی سودای صعود به لیگ برتر را در سر داریم و برای این هدف تلاش می‌کنیم. در حال حاضر شرایط خوبی در جدول داریم و تنها تیم بدون شکست لیگ یک هستیم. اما این ما را راضی نمی‌کند.

وی اضافه کرد: مقابل مس رفسنجان که از مدعیان صعود است بازی خوبی انجام دادیم و دوبار هم به تیر دروازه این تیم زدیم. اما در نهایت از همه شانس‌هایی که داشتیم استفاده نکردیم. در این بازی از عملکرد بعضی از بازیکنانم رضایت نداشتم چون انتظارم از آنها بالا است.

نصرتی در خاتمه گفت: لیگ یک در این فصل خیلی با کیفیت‌تر و فشرده‌تر از گذشته برگزار می‌شود، چون باشگاه‌ها سنجیده‌تر و با برنامه ریزی بهتر به این مسابقات آمدند. تعداد تیم‌های مدعی نیز زیاد است. ما هم گرچه به صعود فکر می‌کنیم، اما استراتژی مان تفکر بازی به بازی است و فعلا همه تمرکزمان روی بازی بعدی مقابل بادران می‌باشد. 

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان