تاریخ انتشار: ۱۷:۲۸ - ۱۸ آذر ۱۳۹۸

مک بوک پرو جدید اپل از فردا قابل سفارش خواهد بود

مک بوک پرو و پرو دیسپلی جدید اپل در WWDC 2019 در ماه ژوئن به طور کامل معرفی شد و اکنون می دانیم چه زمانی سفارش این کالا آغاز خواهد شد.

مک بوک پرو جدید اپل از فردا قابل سفارش خواهد بودرویداد۲۴  با توجه به اطلاعاتی که شرکت اپل در قالب ایمیلی برای مشتریان ارسال کرده، قرار است این شرکت فروش محصولات جدید خود در تاریخ 10 دسامبر(فردا) آغاز کند.

پیش از این، شرکت اپل اعلام کرده بود که ممکن است مک پرو و پرو دیسپلی XDR ممکن است "پاییز امسال" در دسترس باشند. گزارش بلومبرگ در ماه نوامبر تأیید کرد که اپل در ماه دسامبر دستگاه ها را وارد بازار می کند ، اما ایمیل امروز اولین تأیید یک تاریخ واقعی است.

نکته قابل توجه این ایمیل این است که فقط تاریخ رونمایی مک پرو و پرو دیسپلی XDR را مشخص می کند. البته این را هم فراموش نکنید که این تنها یک پیش سفارش است و با توجه به اینکه احتمالاً بسیاری از کاربران سفارش های متعددی را ثبت می کنند، احتمالا حمل و نقل و فروش این محصولات کمی طولانی تر از آن خواهد بود که تصور می شود.

مک پرو سطح پایه 5999 دلار هزینه دارد که 32 گیگابایت حافظه ، CPU هشت هسته ای Intel Xeon ، گرافیک Radeon Pro 580X و SSD 256 گیگابایتی به شما می دهد. پرو دیسپلی XDR و 32 اینچی با قیمت 4999 دلار شروع می شود.

 

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان