تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۳۰ آذر ۱۳۹۸

قیمت ارز، دلار، یورو، سکه و طلا امروز ۹۸/۰۹/۳۰

قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۴۴۹ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۵۶ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت دلار در بازار آزاد به ۱۳ هزار تومان رسیده است.
قیمت ارز و طلا
رویداد۲۴ امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش نسبت به دیروز ۴ میلیون و ۴۸۳ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۴۴۹ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۳۲۹ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۴۳۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۱۰ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۵۶ هزار و ۴۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۴۷۸ دلار معامله می‌شود.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت طلای ۲۴ عیار ۶۰۸ هزار و ۶۰۰ تومان، هر مثقال طلا یک میلیون و ۹۷۷ هزار تومان تعیین شده است.

هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد ۱۳ هزار تومان، قیمت درهم امارات ۳ هزار و ۵۷۷ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۷ هزار و ۱۱۴ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۲ هزار و ۹۴۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۸۴۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۴ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۱۵۰ تومان است.
منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان