تاریخ انتشار: ۱۸:۰۴ - ۰۸ دی ۱۳۹۸

۳ بازیکن لیگ برتری در لیست خرید کالدرون

تیم پرسپولیس طبق خواسته سرمربی خود به سه باشگاه لیگ برتری نامه رسمی زد.

۳ بازیکن لیگ برتری در لیست خرید کالدرونرویداد۲۴  باشگاه پرسپولیس طبق خواسته گابریل کالدرون سرمربی تیم خود برای تقویت در نیم فصل به سه باشگاه لیگ برتری رسما نامه و ایمیل زد تا در خصوص جذب بازیکنان مورد نظر اقدامات لازم را انجام داده باشد.

شهریار مغانلو از تیم پیکان، دانیال اسماعیلی فر از ذوب آهن و عیسی آل کثیر از نفت آبادان سه بازیکنی هستند که با وجود داشتن قرارداد با تیم های خود از سوی کالدرون مورد توجه قرار گرفته اند.

باشگاه پرسپولیس هم با وجود کار سختی که برای جلب رضایت سه باشگاه دارد اقدامات لازم را انجام داده است. هر سه بازیکن در شرایطی مورد توجه کالدرون هستند که باشگاه های آنها تاکنون پالس مثبتی به پرسپولیس نشان نداده اند و حتی در قبال این خواسته از این باشگاه ناراحت هم شده اند.

این باشگاه همچنین درحالی که در یکی دو ماه گذشته در جستجوی بازیکن خارجی بود به خواسته سرمربی آرژانتینی فعلا برنامه ای برای جذب بازیکن خارجی ندارد. با توجه به خواسته کالدرون در مورد جذب بازیکن داخلی و شرایطی که برای پرسپولیس بابت جذب بازیکن خارجی پیش آمده به نظر می رسد چالش عجیبی این باشگاه برای تقویت تیم خود در نیم فصل دارد.

شب گذشته کاظمی مدیر برنامه های کالدرون در نشست هیات مدیره حضور داشته و اعلام کرده به زودی از طریق وکیل این مربی، لیست بازیکنان مازاد را در اختیار باشگاه قرار می دهد. البته گمانه زنی هایی در مورد لیست مازاد سرخپوشان مدت هاست که مطرح است اما همه چیز بستگی به چگونگی عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات هم دارد.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان