تاریخ انتشار: ۱۹:۱۹ - ۱۵ دی ۱۳۹۸

اعلام شدن جزئیات مراسم تشییع سردار سلیمانی در قم

فرماندار قم با اشاره به جزئیات مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی و دیگر شهدای ترور اخیر در قم، اظهار داشت: این مراسم در بلوار پیامبر اعظم (ص) برگزار خواهد شد.

اعلام شدن جزئیات مراسم تشییع سردار سلیمانی در قمرویداد۲۴ مرتضی حیدری درمورد جزئیات برنامه‌های تشییع پیکر شهیدان تروریسم دولتی آمریکا در قم گفت: بر اساس تصمیم‌هایی که در شورای تأمین استان گرفته شده بود، سه مسیر برای تشییع پیکر سپهبد شهید سلیمانی و دیگر شهیدان ترور در نظر گرفته شد که پس از بررسی، مسیر ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) به سمت مسجد جمکران مورد تائید قطعی قرار گرفت.

وی با بیان این که تدارکات لازم در این مسیر پیش بینی شده، اظهار کرد: وسایل حمل و نقل عمومی برای انتقال و برگشت شهروندان تدارک دیده شده، بنابراین از شهروندان انتظار داریم از آوردن وسایل نقلیه شخصی خودداری کنند و اجازه بدهند ماشین حمل پیکر شهیدان طبق برنامه از میان جمعیت عبور کند.

فرماندار قم افزود: زمان تشییع پیکر شهیدان ۲ ساعت است و امیدواریم شهروندان از همکاری با دست اندرکاران این مراسم دریغ نکنند.

حیدری از پیش بینی برپایی ایستگاه‌های صلواتی و استقرار دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی در طول مسیر خبر داد و تاکید کرد: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ روز دوشنبه آغاز می‌شود و تردد وسایل نقلیه در محدوده مسیر تشییع پیکر شهیدان ممنوع می‌شود.

وی تأکید کرد: برای این که همه شهروندان بتوانند از این فرصت معنوی به دست آمده حداکثر استفاده را بکنند، مدارس و دانشگاه‌ها در روز دوشنبه تعطیل است.

فرماندار قم با اشاره به پیش بینی حضور شهروندان استان‌های همجوار در این مراسم، ابراز امیدواری کرد که این مراسم آنچنان که شایسته سردار شهید سلیمانی و همرزمانش است برگزار شود و انعکاس گسترده داشته باشد.

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان