تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۲۲ دی ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نماینده مجلس:

سفیر انگلیس مورد مواخذه قرار گرفته/ از طریق مجاری رسمی موضوع رسیدگی می‌شود

مصری نماینده اصولگرای مجلس گفت: عجیب این است که سفیر انگلیس در آشوب‌های کشور حضور داشته، خوشبختانه نیرو‌های عزیز ما ایشان را شناسایی کرده و مورد مواخذه قرار گرفته؛ ان‌شاءالله از طریق مجاری رسمی موضوع رسیدگی می‌شود.
بازداشت سفیر انگلیس
رویداد۲۴ دو نماینده مجلس در تذکرات جداگانه خواستار بررسی موضوع حضور سفیر انگلیس در بین تجمع کنندگان در مقابل دانشگاه امیر کبیر شدند.

حسین علی حاجی دیلگانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: درخواست ما از هیات رئیسه این است که از کمیسیون امنیت ملی بخواهد به موضوع حضور بی جهت سفیر انگلیس در برخی تجمعات که دخالت آشکار در امور ایران است رسیدگی کند.

وی افزود: از سفیر انگلیس می‌خواهیم درباره این حرکاتش پاسخ دهد و ایران را ترک کند قبل از این که ملت ایران آن‌ها را بیرون کند.

عبدالرضا مصری رئیس جلسه در پاسخ به این تذکر گفت: خوشبختانه نیرو‌های عزیز ما ایشان را شناسایی کرده و مورد مواخذه قرار گرفته؛ ان‌شاءالله از طریق مجاری رسمی موضوع رسیدگی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری ضمن قدردانی از مردم ایران در مراسم تشییع سردار سلیمانی و تسلیت به خاطر اتفاق غم انگیز سقوط هواپیمایی اوکراینی گفت: امروز سردار سلامی فرمانده سپاه در جلسه غیر علنی به ارائه توضحیاتی پرداخت و تاکید داشت که پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد و این که علت خطای انسانی بوده است.

وی افزود: عجیب این است که سفیر انگلیس در آشوب‌های کشور حضور داشته، آن‌ها دخالت آشکارشان را به جایی رساندند که سفیر انگلیس در میدان حاضر می‌شود. لازم است وزارت خارجه با این اقدام خلاف قواعد بین الملل برخورد لازم را انجام دهد.

بعد از ظهر روز گذشته (شنبه) تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیر کبیر و مردم در ابراز همدردی با خانواده جان باختگان سقوط هواپیمایی مسافری بوئینگ ۷۳۷ مقابل این دانشگاه تجمع کردند که بعد از آن خبر‌هایی درباره حضور سفیر انگلیس در این تجمع منتشر شد.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: انگلستان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
0
0
وزارت امور خارجه باید انقلابی عمل کنه و نه منفعل. باید به صورت دیپلماتیک بزنه تو دهنشون. ایشون عنصر نامطلوب هست که میخواد سو استفاده از داغ ملت ایران بکنه. اینها دیدن حریف ایران نیستند تو رویارویی نظامی میخوان زهرشون رو از طریق شورش های مدنی دنبال کنند. اختلاف بیانداز و حکومت کن!
وزارت خارجه نقش مهمی داره تو قاطعانه برخورد کردند نه اینکه اینقدر شل بیان تا مجبور بشیم ضرب شست نظامی نشون بدیم که کلی ریسک های حساب نشده پشتش خوابیده
نظرات شما
پیشخوان