تاریخ انتشار: ۲۰:۴۴ - ۳۰ دی ۱۳۹۸

پرده‌برداری از پیشنهاد نجومی تراکتور برای استراماچونی

آنالیزور تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هر زمان باشگاه به من نیاز داشته باشد، به تیم کمک می‌کنم، اما به دلیل مسائل شخصی نمی‌توانم به همکاری با استقلال ادامه دهم.

استراماچونی

  رویداد۲۴ یوسف دانشیار آنالیزور سابق تیم فوتبال استقلال تهران درباره تلاش‌های آندره‌آ استراماچونی برای دریافت غرامت از باشگاه استقلال گفت: از این ماجرا هیچ اطلاعی ندارم و برای اولین بار است که این حرف را می‌شنوم. در واقع مسائل مالی او را وکلایش پیگیری می‌کنند و من در این باره اطلاعی ندارم.

دانشیار در پاسخ به این پرسش که آخرین بار چه زمانی با استراماچونی صحبت کرده گفت: آخرین بار ۱۰ روز پیش با استراماچونی صحبت کردم. او اعلام کرد با اینکه ۲ برابر بیشتر از استقلال از باشگاه تراکتور پیشنهاد داشتم، اما در ایران همیشه برای استقلال کار خواهم کرد و از علاقه اش برای بازگشت به این تیم حرف صحبت می‌کرد، اما زمانش را مشخص نکرد و نگفت که ممکن است چه زمانی دوباره هدایت تیم را برعهده بگیرد. استراماچونی با مجیدی هم در تماس است و رویکرد حمایتی نسبت به او دارد.
بیشتر بخوانید:
هزینه مربیان استقلال و پرسپولیس در یکسال!
دستیار استراماچونی درباره شرایط همکاری خود با استقلال پس از رفتن سرمربی ایتالیایی گفت: با مجیدی صحبت کردم و او از من خواست به کارم ادامه دهم، اما از او خواستم اجازه بدهد بروم. یک نفر را هم آموزش دادم تا کار‌های من را انجام دهد. هر زمان که استقلال نیاز به کمک من داشته باشد، چه به آنالیزور جدید و چه به باشگاه کمک می‌کنم، اما حضور فیزیکی نخواهم داشت، زیرا برای شرکت در چند دوره آموزشی باید از ایران بروم؛ بنابراین از مجیدی و مسئولان باشگاه درخواست کردم اجازه جدایی من را بدهند که خوشبختانه موافقت کردند.

او افزود: دلیل جدایی من کار‌های شخصی است که باید انجام دهم. پیش از این هم برای شرکت در دوره‌های آموزشی باید به خارج از کشور سفر می‌کردم و با این شرایط نمی‌توانم در استقلال بمانم.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان