تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
سبزپوشان شگفتی ساز نشدند

لهستان 1 - 0 ایرلند شمالی؛ سه امتیاز خواب آور!

لهستان موفق شد در شروع کار خود در یورو 2016 با یک گل ایرلند شمالی را از پیش رو بردارد.
رویداد۲۴لهستان و ایرلند شمالی در تقابلی جذاب از گروه C رقابت های یورو 2016 به مصاف یکدیگر رفتند.
 
بازی متعادل آغاز شد و از سرعت کمی برخوردار بود. با این حال بازیکنان لهستان انگیزه بیشتری از خود نشان می دادند.
 
سفید پوشان لهستان با رهبری لواندوفسکی و بلاژیکوفسکی تیم برتر میدان بودند اما در پایه ریزی خطرات جدی روی دروازه ایرلند ناکام نشان می دادند. در دقیقه 11 میلیک می توانست با ضربه خود دروازه ایرلند را تهدید کند اما در آخرین لحظه جانی ایوانز توانست مانع از فروپاشی دروازه تیمش شود.
 
در دقیقه 28 بار دیگر میلیک در متن حرکتی خطرناک قرار گرفت و با ضربه خودش درون محوطه جریمه دروازه ایرلند را تهدید کرد اما دروازه بان سبز پوشان در آخرین لحظه با مهار زیبای خود اجازه فروپاشی دروازه تیمش را نداد.
 
بازیکنان ایرلند که تحت تاثیر بازی خوب لهستانی ها قرار گرفته بودند، نتوانستند خطر چندانی روی دروازه حریف خود ایجاد کنند.
 
در دقیقه 39 کاپوستکا می توانست با ضربه خود دروازه ایرلند را باز کند اما باز هم این دروازه بان ایرلند بود که توانست توپ را راهی کرنر کند.
 
در نهایت نیمه اول با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.
 
نیمه دوم بازی نیز با برتیر لهستان آغاز شد و آن ها خیلی زود توانستند دروازه حریف خود را باز کنند. در دقیقه 51 روی حرکت زیبای بلاژیکوفسکی و پاس او، باز هم نوبت به میلیک رسید تا این بار با ضربه ای دقیق تر درون محوطه جریمه حساب کار را 1-0 به سود لهستان کند.
 
پس از گل لهستان سرانجام ایرلندی ها کمی جلو کشیدند و سعی داشتند تا گل خورده را جبران کنند. با این حال بازکنان لهستان در خط دفاع نیز بسیار آماده نشان می دادند و اجازه خودنمایی به ایرلندی ها را ندادند.
 
جملات جسته و گریخته سبزپوشان برای فرار از شکست همچنان ادامه داشت اما لهستانی ها به خوبی توانستند بازی را تحت کنترل داشته باشند.
 
در نهایت علی رغم تلاش دو تیم در دقایق پایانی بازی گلی در برنداشت تا لهستان با همان تک گل به یک پیروزی ارزشمند در شروع رقابت های یورو 2016 دست پیدا کند.
منبع: ورزش سه
نظرات شما
پیشخوان