تاریخ انتشار: ۱۷:۰۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساخت ۲۰۰ هزار مسکن کارگری در کشور عملیاتی شده است

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی کارگران کشور با کمک وزارت راه و شهرسازی عملیاتی شده است.

ساخت ۲۰۰ هزار مسکن کارگری در کشور عملیاتی شده استرویداد۲۴ ابراهیم صادقی فر روز دوشنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر ویژه جامعه کار و تلاش استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با احداث این واحدها بخشی از دغدغه جامعه کارگری کشور مرتفع می شود.

وی ادامه داد: جامعه کار و تولید همیبشه در عرصه های جنگ ، سازندگی و دیگر عرصه ها پای کار بوده و موجب دوام انقلاب شده است.

معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه و اجتماعی با بیان اینکه جامعه کارگری همواره وفادارترین قشر به انقلاب بوده است، گفت: این قشر شریف همیشه در جهت تقویت و دوام انقلاب اسلامی گام برداشته است.

وی در خصوص اولویت برنامه های وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برای سال آتی توضیح داد: برنامه های زیادی در حوزه کارگری دیده شده که مهمترین آن‌بحث تامین مسکن کارگری است.

صادقی ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شورای عالی کار و همچنین روابط کار از مدت ها پیش بحث های مربوط به تقویت سبد معیشتی کارگران را شروع کرده اند و به یقین اتفاقات خوبی در این حوزه رقم خواهد خورد.


بیشتر بخوانید: زمان ثبت‌نام دور جدید مسکن ملی اعلام شد


معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشت: برای جبران ضعف هایی که در نتیجه تحریم و تورم در کشور رخ داده است ، این وزارتخانه برنامه هایی دارد که تا آخر سال جاری اعلام خواهد شد.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان