تاریخ انتشار: ۱۸:۵۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

۶۳۱ واحد مسکونی، هدیه رهبری به مددجویان ایلامی

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: تا پایان امسال تعداد ‭‭‭‭۶۳۱‬‬‬‬ خانوار مددجوی این نهاد از طریق طرح مشترک کمیته امداد و سپاه پاسداران صاحب خانه می‌شوند.

۶۳۱ واحد مسکونی، هدیه رهبری به مددجویان ایلامیرویداد۲۴ ضیاء رضایی روز شنبه در حاشیه آیین افتتاح چهار واحد مسکونی مددجویان روستایی کمیته امداد شهرستان ایوان افزود: این طرح هدیه مقام معظم رهبری به نیازمندان و مددجویان این استان است که از سال ۹۵ در دو فاز آغاز شده است.

وی افزود: در فاز نخست این طرح ‭‭‭‭۴۰۹‬‬‬‬ واحد پس از تکمیل تحویل خانواده های مددجو و نیازمند این نهاد در شهرستانهای مختلف شد.

رضایی تصریح کرد: فاز دوم آن نیز شامل ‭‭‭‭۲۲۲‬‬‬‬ واحد بوده که تا کنون ‭‭‭‭۱۹۰‬‬‬‬ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی این واحدها نیز تا پایان امسال تکمیل و واگذار می شوند.

وی همچنین گفت: در سال ۹۸ بیش از ‭‭‭‭۹۰۰‬‬‬‬ مورد خدمات عمرانی و مسکن برای مددجویان این نهاد در حال اجرا یا انجام است که در این زمینه نیز بیش از ۴۵ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

فرمانده سپاه امیرالمونین(ع) استان ایلام نیز در این آیین گفت: از اهداف انقلاب اسلامی خدمت به محرومان و نیازمندان است و سپاه نیز در قالب برنامه های سازندگی و محرومیت زدایی برنامه های گوناگونی در این زمینه دارد.

سردار جمال شاکرمی افزود: در این زمینه با همکاری کمیته امداد استان ایلام پروژه های مختلفی را در طول سال اجرایی می کنیم که مشارکت در ساخت ‭‭‭‭‭‭۶۳۱‬‬‬‬‬‬ واحد مسکونی یکی از این پروژه ها است.

وی افزود: امروز در فاز دوم این طرح در شهرستان ایوان چهار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد تحویل شد که در این زمینه علاوه بر تسهیلات بانکی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیپن ریال هزینه شده است.

۷۰هزار نفر در ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد قرار دارند.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان