تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
اعلام رقم تولید روزانه به‌زودی از سوی وزارت صمت؛

۲۱ تولیدکننده در حال تولید ماسک با ۱۰۰درصد ظرفیت

مدیرکل دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صنعت از تولید ماسک با ۱۰۰درصد ظرفیت در ۱۶ واحد تولیدی زیرمجموعه وزارت صمت و ۶ واحد تولیدی زیرمجموعه وزارت بهداشت خبر داد.

 تولیدکننده ماسک

رویداد۲۴ کیوان گردان با اشاره به اینکه ۱۶ واحد تولیدی در حوزه ماسک زیرمجموعه وزارت صنعت هستند، اظهار داشت: این ۱۶ واحد تولیدی در حال حاضر با ۱۰۰ درصد ظرفیت مشغول تولید ماسک هستند.

وی با بیان اینکه تقاضا برای ماسک در دو هفته اخیر رشد قابل توجهی را پیدا کرده است گفت: ما پیش از این در تولید و توزیع ماسک هیچ مشکلی نداشتیم و حتی در حوزه صادرات نیز اقدامات مؤثری در این بخش انجام شده بود.

مدیرکل دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صنعت اضافه کرد: علاوه بر واحد‌های زیرمجموعه وزارت صنعت ۵ تا ۶ واحد صنعتی دیگر نیز مشغول فعالیت در حوزه تولید ماسک هستند که آن‌ها زیرمجموعه وزارت بهداشت می‌باشند و آمار تولید آن‌ها را باید وزارت بهداشت اعلام کند.

وی در خصوص آمار تولید ۱۶ واحد تولیدی زیرمجموعه وزارت صنعت نیز گفت: اجازه بدهید آمار نهایی تولید این تعداد واحد تولیدی طی روز‌های آینده توسط وزیر صنعت اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ماسک
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
0
0
جالبه از یک ماه قبل وزارت بهداشت میگفت کرونا وارد ایران هم خواهد شد ولی کوچکترین اقدامی به جهت تولید زیاد ماسک و الکل و مواد ضد عفونی کنند نکرد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان