تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
لاهوتی:

تا پایان فروردین موج شیوع بیماری در کشور ما وجود دارد/ باید برای روزهای بعد از کرونابرنامه داشته باشیم

یک نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: درست است که بیماری کرونا بر اقتصاد تاثیر گذاشته است، اما اگر اقدامات صورت گرفته در خصوص این بیماری انجام نمی‌گرفت خسران و ضررش بیشتر بود.
شیوع ویروس کرونا
رویداد۲۴ ‌ مهرداد بائوج لاهوتی ، درباره تاثیر شیوع کرونا ویروس بر اقتصاد کشور و کسب و کار اقشار مختلف جامعه بیان کرد، گفت: بدیهی است بیماری که شیوع پیدا کرده قطعا تاثیراتی را بر جای خواهد گذاشت و تا زمانی که مراحل اولیه این شیوع طی نشود نمی‌توان به قطعیت اثراتش را برشمرد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز عده‌ای بیان می‌کنند ادارات نیروهایشان را برگردانند و یا کارگاه‌های تولیدی کارگران را به سر کارشان فرا بخوانند؛ این کار مشکلاتی به وجود خواهد آورد که خسران و ضرر بیشتری خواهد داشت.

وی ادامه داد: حداکثر تا پایان فروردین این موج از شیوع ویروس کرونا در کشور ما وجود خواهد داشت.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه خاطر نشان کرد: خوشبختانه عزم و اراده ملی و جدی برای مبارزه با کرونا در کشور به وجود آمده است و اگر همین‌گونه ادامه پیدا کند می‌توانیم هرچه زودتر به روال عادی زندگی برگردیم.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته از سوی بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی، بیان کرد: اقداماتی صورت گرفته است و مصوباتی هم صادر شد، اما باید گفت این مصوبات کافی نیست.

بیشتر بخوانید: کرونا حداقل نیم درصد رشد اقتصادی جهان در ۲۰۲۰ را ربود

لاهوتی یادآور شد: این تصمیمات برای یک ماه گرفته شده است و تا زمانی که پیامد‌ها ادامه داشته باشد می‌تواند ادامه‌دار باشد.

وی ادامه داد: کارگاهی که در این شرایط کارگرانش سر کار نیستند و یا به یک سوم تقلیل داده قطعا نمی‌تواند به تعهدات اقساطش پایبند باشد باید فکری هم روز‌های بعد از بیماری کرد.

لاهوتی در پایان گفت: البته کار‌هایی که می‌شد در این مدت انجام داد همان‌هایی بود که صورت گرفت؛ اما باید برای روز‌های بعداز کرونا برنامه‌ریزی داشته باشیم.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان