تاریخ انتشار: ۱۶:۲۲ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

گلایه رئیس قوه قضائیه از تعلل در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی: ای‎ کاش این طرح قبل از عید مورد توجه قرار می‎گرفت

رئیس قوه قضائیه گفت: ای‎کاش نظر وزارت بهداشت برای اجرای طرح فاصله‎ گذاری از قبل عید انجام می‎شد اما زمان از دست رفت، اگر این کار خیلی زودتر انجام می‎شد، الآن نتایج بهتری برای کنترل ویروس کرونا می‎گرفتیم.

ویروس کرونا در ایران

رویداد۲۴ آیت‎الله رئیسی گفت: مردم با دیدن اراده جدی مسئولان، همکاری خوبی برای اجرای طرح قرنطینه خانگی داشتند و ای‎کاش نکات مورد تأکید پزشکان و متخصصان و وزیر بهداشت و همکاران ایشان از قبل از عید مورد توجه قرار می‎گرفت و این فاصله‎گذاری از همان زمان اجرا می‎شد اما دیر شد. متخصصان می‎گویند در این مسأله عنصر زمان تعیین‎کننده است و شاید اگر این کار خیلی زودتر انجام می‎شد، الآن نتایج بهتری برای کنترل کرونا می‎گرفتیم.

رئیس قوه قضاییه با تأکید بر لزوم مداخلات ارکان حاکمیتی در اجرای رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در جامعه، تصریح کرد: هر چه مداخلات بهداشتی بیشتر شود، شاهد کاهش آسیب‎ها و تلفات خواهیم بود و باید این مداخلات را برای حفظ سلامتی مردم افزایش دهیم و مردم هم قطعاً آن را به نفع خودشان می‎دانند.


بیشتر بخوانید:پیش‌بینی ستاد ملی ویروس کرونا از چگونگی شیوع این بیماری: ایران تا تابستان درگیر است



آیت‎الله رئیسی همچنین خاطرنشان کرد: زنجیره انتقال بیماری باید از هر طریق ممکن و اقدامات لازم قطع شود و دولت، باید الزامات و بایدها و نبایدهای آن را تعیین و به مردم اعلام کند و من مطمئن هستم که مردم هم همکاری مناسبی خواهند داشت.


رئیس قوه قضاییه تدوین پروتکل‎های لازم برای فعالیت ادارات، مساجد، مدارس و بازار در دوران بازگشایی آنها بر اساس نظر متخصصان حوزه بهداشت و درمان را هم مورد اشاره قرار داد و گفت: بی‎تردید هر چه این مسائل و نکات ایمنی شفاف‎تر برای مردم تبیین شود، پذیرش و پایبندی آنها بیشتر خواهد بود.

منبع: میزان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
0
0
لطفا به وضع زندان ها برسید گذشته را رها کن
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان