تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

بارندگی‌ها در تهران تا سه‌شنبه ادامه دارد

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد که بارش‌ها امروز در بیشتر نقاط کشور به جز استان‌های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان ادامه دارد و تهران هم تا روز سه‌شنبه بارانی است.
بارندگی‌ها در تهران
رویداد۲۴ «فریبا گودرزی» ، گفت: شدت بارش‌های امروز در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، شرق سمنان، شرق اصفهان، نیمه‌شمالی یزد، نیمه‌شمالی فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بیشتری خواهد بود.

وی افزود: برای فردا (یکشنبه) در استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب، برخی نقاط جنوب شرق و شمال غرب کشور بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود؛ البته بارش‌های به‌صورت پراکنده‌تر در سواحل دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز ادامه دارد.

به گفته گودرزی روز دوشنبه نیز علاوه بر این مناطق رگبار پراکنده باران در مناطقی از مرکز کشور نیز وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: آبگرفتگی و سیلاب در ۱۶ استان کشور

روز سه‌شنبه نیز در اکثر مناطق کشور به جز مناطق شمال‌شرق و شرق و دامنه‌های جنوبی البرز، جوی آرام، همراه با افزایش نسبی دما خواهیم داشت. با این حالتدو فردا در سواحل دریای خزر و دامنه جنوبی البرز شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود؛ در ارتفاعات برف می‌بارد. امروز نیز خلیج‌فارس، تنگه هرمز و نواحی غربی دریای عمان مواج است.

وی خبر داد که موج جدید بارش‌ها از بعدازظهر چهارشنبه از بخش‌های جنوبی وارد کشور می‌شود.

گودرزی درباره وضعیت هوای تهران گفت:آسمان تهران امروز هم ابری است و گاهی بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد را شاهد خواهیم بود. بیشینه دما نیز در تهران به ۱۳ درجه بالای صفر خواهد رسید. فردا هم برای تهران بارش باران و وزش باد پیش بینی می‌شود و این وضعیت تا روز سه شنبه ادامه دارد.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان