تاریخ انتشار: ۲۲:۰۸ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

پمپ بنزین اختصاصی ۲۳۰ ولی عصر (عج)

پمپ بنزین مجهز به پیشرفته‌ترین سیستم جمع آوری بخارات بنزین (کهاب) در اتوبان همت به سمت غرب بعد از شهران، کندروی شهدای کن با ۳۲ نازل سوخت متعلق به هلدینگ نفتی و کو افتتاح شد.

پمپ بنزین اختصاصی ۲۳۰، ولی عصر (عج)

رویداد۲۴ این جایگاه، از همت غرب و از همت شرق دسترسی ورودی خروجی مستقیم به اتوبان دارد و در اتوبان همت نزدیکترین پمپ بنزین به ورودی اتوبان جدید تهران شمال میباشد که هم بنزین یورو ۴ و هم بنزین سوپر عرضه میکند.

مالک هلدینگ نفتی وکو اضهار داشت: این جایگاه به جهت استفاده از بهترین و به روز‌ترین تجهیزات، در سطح کشور نمونه است و میتواند رضایت ۱۰۰٪ مردم عزیز را فراهم کند.

در ادامه افزود کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخار بنزین) همان سیستم جمع آوری بخارات بنزین است، که تبخیر بنزین در مخازن سوخت را با تبدیل آن به بنزین دوباره به چرخه سوخت برمی گرداند و مانع از انتشار آن در هوا و یا باک خودرو میشود که همین امر باعث شده بنزین با بهترین کیفیت و کمیت از نازل سوخت خارج شود. اما به جهت سرمایه گذاری بسیار زیاد و هزینه بر بودن این طرح تعداد جایگاه‌های دارای سیستم کهاب بسیار ناچیز است که با حمایت‌های دولت و وزارت نفت میتوان آن را افزایش داد.
ایشان در ادامه افزود: در شرایط فعلی و با وجود بیماری کرونا، جایگاهداران ضرر‌های سنگینی به جهت فروش بسیار کم فرآورده‌های نفتی را متحمل شده اند لذا از رایزنی‌هایی با دولت محترم برای جبران خسارات وارده به جایگاهداران خبر داد و افزود اگر کارمزد فعلی جایگاهداران باتوجه به سرمایه گذاری‌های بسیار سنگین این حوزه افزایش پیدا نکند، شاهد آسیب‌های جدی در این حوزه خواهیم بود و امیدوارم به زودی و با پیگیری مدیران دلسوز وزارت نفت این مسئله به نتیجه مطلوب نزدیک گردد.

دکتر مقداد بیگدلو در پایان از زحمات کلیه عزیزان در وزارت نفت از وزیر محترم نفت جناب آقای زنگنه و مدیرعامل محترم پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران جناب آقای صادق آبادی و مدیرعامل محترم پخش فرآورده‌های نفتی ایران جناب آقای ویس کرمی و کلیه دوستان و بزرگوارانی که در جهت افتتاح این پروژه دلسوزانه کمک کردند تقدیر و تشکر کرد.

آدرس: همت به سمت غرب بعد از شهران، کندروی شهدای کن پمپ بنزین اختصاصی ۲۳۰، ولی عصر (عج)
اینستاگرام: @Gasstation۲۳۰
WWW.VACOHOLDING.COM:سایت شرکت
Info@vacoholding.com:ایمیل
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پمپ بنزین ، بنزین
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان