تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
یک منبع آگاه به رویداد۲۴ اعلام کرد؛

تکذیب تغییر در راس وزارت ورزش و جوانان

در حالی روز گذشته برخی سایت‌های خبری از تغییر قریب الوقوع در راس برخی وزارتخانه از جمله وزارت ورزش در روزهای آتی خبر دادند که البته یک منبع آگاه اعلام کرد که دولت هیچ بنایی برای اعمال تغییر در صدر وزارت ورزش ندارد.
رویداد۲۴ - در حالی روز گذشته برخی سایت‌های خبری از تغییر قریب الوقوع در راس برخی وزارتخانه از جمله وزارت ورزش در روزهای آتی خبر دادند که البته یک منبع آگاه اعلام کرد که دولت هیچ بنایی برای اعمال تغییر در صدر وزارت ورزش ندارد. 

سایت‌های خبری طی روزهای گذشته شایعه‌ای مبنی بر برکناری محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان خبر دادند و اعلام کردند که احتمالا در روزهای آتی علی اصغر مونسان جانشین وی خواهد شد. 

این خبر در حالی منتشر شد که یک منبع آگاه در نهاد ریاست جمهوری که نقش پررنگی در کابینه حسن روحانی دارد، شب گذشته در حاشیه دیدار و مراسم افطاری رئیس جمهور با ورزشکاران، در گفت‌و‌گو با رویداد۲۴ اعلام کرد که این خبر تنها در حد یک شایعه است و برکناری گودرزی به هیچ وجه صحت ندارد. 

این منبع آگاه در توضیح این موضوع، تاکید کرد که با توجه به نتایج درخشان اخیر تیم‌های ملی کشور از جمله کسب سهمیه المپیک از سوی تیم ملی والیبال و همچنین قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی در مسابقات جهانی در خاک ایالات متحده، در حال حاضر هیچ صحبتی از برکناری گودرزی به میان نیامده است. 

وی همچنین تاکید کرد که در فاصله کوتاه تا مسابقات المپیک و در جریان لیگ جهانی والیبال، تغییر در راس وزارت ورزش به هیچ وجه منطقی و توجیه پذیر نیست. 

این منبع آگاه درباره سایر تغییرات احتمالی در کابینه نیز گفت: همانطور که گفته شد در راس وزارت ورزش دولت فعلا بنایی برای اعمال تغییر ندارد به همین ترتیب در سایر حوزه‌ها و وزارتخانه نیز جناب آقای رییس جمهور هنوز تصمیمی در این رابطه نگرفته‌اند.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان