تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۹

شوک بشار رسن به پرسپولیسی‌ها: تمدید نمی‌کنم

هافبک عراقی پرسپولیس اعلام کرد در فصل آینده به احتمال قوی به یک تیم قطری می‌رود.

بشار رسن

رویداد۲۴ به گزارش نشریه «فوتبال» عراق، بشار رسن، هافبک تیم ملی عراق اعلام کرده که امروز (چهارشنبه) به تهران برمی گردد تا به تمرینات پرسپولیس ملحق شود. البته این ستاره اشاره کرده که این آخرین فصل حضورش در ایران است و مقصد بعدی اش یکی از تیم‌های قطری است.

رسن در مصاحبه خود عنوان کرد: به همراه پرسپولیس تمرینات آمادگی را آغاز می‌کنم. ۸ بازی تا پایان لیگ ایران و ۴ بازی برای به پایان رسیدن مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است.

او افزود: قراردادم با پرسپولیس در این فصل به پایان می‌رسد. با باشگاه ایرانی به توافق رسیدم تا ۷۰ درصد قراردادم را پرداخت کند. مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از مشکلاتی که از لحاظ مالی داشتم متعهد شدند تا مطالباتم را پرداخت کنند.


بیشتر بخوانید: وعده سرخرمن مدیران پرسپولیس به خارجی‌ها


هافبک عراقی درباره پیشنهاد‌های رسیده به او، گفت: بحران کرونا باعث شده تا در فوتبال نیز رکورد ایجاد شود. با چند باشگاه از کشور‌های حاشیه خلیج در حال مذاکره هستم، اما در شرایط کنونی به دلیل کرونا همه چیز به نوعی شبه متوقف است. از باشگاه‌های قطری پیشنهاد دارم البته به صورت رسمی نیست. مدیر برنامه‌های من با طرف قطری مذاکره کرده و اگر به توافق نهایی برسیم به صورت مشخص تیم آینده ام را اعلام می‌کنم.

رسن تاکید کرد: به نظرم بازی در لیگ ستارگان باعث پیشرفت من از سطح فوتبال می‌شود. وجود زیرساخت‌های خوب و ورزشگاه‌های پیشرفته در کنار حضور بازیکنان مطرح و مربیان کاربلد باعث می‌شود تا من را تشویق کند به این لیگ بروم. همچنین رفتار حرفه‌ای باشگاه‌ها و رسانه‌ها با بازیکنان همه باعث می‌شود تا بازیکنان بدرخشند.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان