تاریخ انتشار: ۲۱:۰۸ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۹

دستور رسمی هیات تهران: لزوم جلوگیری از ورود بانوان به زورخانه‌ها/ با متخلفان برخورد جدی می شود

رییس هیات ورزش های زورخانه ای استان تهران در نامه‌ای بر لزوم جلوگیری از ورود بانوان به زورخانه‌ها تاکید کرد و از برخورد با متخلفان خبر داد.

ممنوعیت حضور بانوان در زورخانه هارویداد۲۴ در پی حضور چند روز پیش ۲ تن از بانوان ورزشکار به زورخانه ولی عصر شهر قدس و انجام حرکات زورخانه ای نظیر کباده کشی که با حجاب کامل اسلامی صورت گرفت، هیات ورزش‌های زورخانه‌ای تهران بلافاصله حکم به برکناری مرشد و زورخانه دار این زورخانه داد.

پس از این اقدام، عباس صباغی رییس هیات ورزش‌های زورخانه ای استان تهران در دستور کتبی به روسای هیات‌های شهرستان‌های استان تهران با محکومیت ورود زنان به زورخانه‌ها، بر لزوم جلوگیری از ورود بانوان برخورد جدی با متخلفان خبر داد.


بیشتر بخوانید: موافقت مراجع تقلید با فعالیت زنان در ورزش‌های زورخانه‌ای


ممانعت هیات ورزش‌های زورخانه‌ای استان تهران با ورود و فعالیت بانوان در زورخانه، در شرایطی است که بنا بر اظهارات مجتبی جوهری رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای، برخی از مراجع تقلید سرشناس نظیر مکارم شیرازی، نوری همدانی و شبیری زنجانی و... فعالیت بانوان در ورزش‌های زورخانه‌ای با حفظ شئونات اسلامی را بدون اشکال شرعی عنوان کرده‌اند.

تصویر دستورنامه رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای استان تهران به روسای هیات‌های شهرستان‌های استان تهران را در ذیل مشاهده می‌کنید:

دستور رسمی هیات تهران: لزوم جلوگیری از ورود بانوان به زورخانه‌ها/ با متخلفان برخورد جدی می شود

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان