تاریخ انتشار: ۱۸:۲۵ - ۰۱ تير ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی:

آغاز صدور کارت الکترونیک مبادلات مرزنشینی در آذربایجان غربی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی از آغاز طرح صدور کارت الکترونیک مبادلات مرزنشینی دراستان خبر داد.


رویداد۲۴- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی از آغاز طرح صدور کارت الکترونیک مبادلات مرزنشینی دراستان خبر داد.

جعفرصادق اسکندری بعد از ظهر سه شنبه با اشاره به آغاز طرح صدور کارت الکترونیک مبادلات مرزنشینی گفت: هم اکنون تعداد ۵۳۷ هزار و ۹۹۵ نفر جمعیت مرزنشین استان، حائز شرایط اخذ کارت مبادلات مرزی هستند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون تعداد ۵۳۷ هزار و ۹۹۵ نفر جمعیت مرزنشین استان حائز شرایط اخذ کارت مبادلات مرزی هستند افزود: از این تعداد، ۵۰۹ هزار و ۲۳۷ نفر جمعیت مرزنشین در سامانه مدیریت مرزنشینان ثبت نام، ۴۳۷ هزار و ۲۷ نفر کارت مبادلات مرزنشینی دریافت و تعداد ۷۲ هزار و ۲۱۰ نفر در مرحله صدور کارت هستند.

اسکندری با اشاره به سهمیه تخصیص یافته به مرزنشینان در سال ۹۵ عنوان کرد: این رقم در مناطق محروم ۱۳۰ و در مناطق عادی ۶۵ دلار بوده در حالی که در سال گذشته سهمیه مناطق محروم ۱۶۰ و مناطق عادی ۸۰ دلار بوده است.

وی با بیان اینکه در مجموع در کل استان تعداد ۴۳ تعاونی مرزنشینی تشکیل شده که ۳۰ تعاونی فعال است گفت: علاوه بر آن ۲۸ تعاونی مرزنشینی از مرزنشینان عضوگیری کرده و سایر آنها غیرفعال یا منحل شده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی افزود: امسال در مجموع ۲۵ میلیون و ۹۳۰ هزار و ۳۸۵ دلار و در سال گذشته ۳۱ میلیون و ۲۱۳ هزار و ۵۲۰ دلار سهمیه ارزی به مرزنشینان استان تخصیص یافته است.

اسکندری بیان کرد: از سال ۹۲ و از آغاز طرح صدور کارت الکترونیک مبادلات مرزنشینی، مقدار ۶۳ میلیون و ۵۷۳ هزار و ۴۲ دلار از سهمیه تخصیص یافته واردات صورت گرفته است.

منبع: مهر
برچسب ها: مبادلات
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
شفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
0
منم میخام کارت مرزی چیکار باید کنم کی ثبت نام شروع میشه لطفا بهم اطلاع بدید باتشکر از شما
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان