تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۱۸ تير ۱۳۹۹

سرمربی تراکتورسازی: مقابل استقلال بازی نمی‌کنیم

سرمربی تراکتور اعلام کرده تیمش تا زمان مساوی نشدن بازی‌های جدول رده‌بندی مقابل استقلال به میدان نمی‌رود.
سرمربی تراکتورسازی
رویداد۲۴ در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر شاهد لغو دو بازی به دلیل ابتلای بازیکنان تیم‌ها به کرونا بودیم. فولاد به این دلیل مقابل نساجی به میدان نرفت و استقلالی‌ها هم برای تقابل با پارس از سفر به جم خودداری کردند.

این اتفاق علاوه بر نساجی و پارس، اعتراض سایر تیم‌ها را هم به همراه داشته و تراکتوری‌ها که مدعی جدی کسب سهمیه و رقیب مستقیم دو تیم فولاد و استقلال هستند به شدت علیه این اتفاق موضع دارند.

ساکت الهامی اعلام کرده که تمایل ندارد تا پیش از مساوی شدن تعداد بازی‌های تیم‌ها و برگزاری بازی‌های معوقه هفته بیست و سوم تیمش را در هفته بیست و چهارم به مصاف استقلال بفرستد.

البته الهامی گفت که این موضوع شخصی خودش است و موضع باشگاه نیست، ولی تمایل دارد در این مورد با مدیریت و مالک باشگاه صحبت کرده و اگر آن‌ها موافق باشند این مورد به عنوان موضع رسمی باشگاه اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اشاره AFC به فاصله ۱۲ امتیازی پرسپولیس با رقبا و شیوع کرونا در لیگ ایران
با ورود به ۷ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر کورس کسب سهمیه آسیایی بین چند تیم بالای جدول به شدت دنبال می‌شود و از همین رو ناهمگونی تعداد بازی‌های تیم‌ها می‌تواند به زیان برخی از آن‌ها باشد و می‌شود به الهامی و تراکتوری‌ها بابت دلخوری‌شان از این جهت حق داد و باید دید آیا تراکتور رسماً در این خصوص اعلام موضع خواهد کرد یا نه.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان