تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۹

روش صحیح بنزین زدن در روز‌های کرونایی

پمپ بنزین‌ها از پر خطر‌ترین جا‌هایی هستند که امکان ابتلا به کرونا در آن‌ها وجود دارد، اما با رعایت اصول و موارد بهداشتی می‌توان خطر ابتلا به کرونا را به حداقل رساند.

روش صحیح بنزین زدن

رویداد۲۴ با رعایت نکات و مسائل بهداشتی در جایگاه‌های سوخت می‌توان از ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری کرد.

با گسترش هرچه بیشتر و سریع‌تر ویروس کرونا لازم است تحت هر شرایطی بهداشت را رعایت کنیم. پمپ بنزین‌ها از پر خطر‌ترین جا‌هایی هستند که امکان ابتلا به کرونا در آن‌ها وجود دارد، اما با رعایت اصول و موارد بهداشتی می‌توان خطر ابتلا به کرونا را به حداقل رساند.

باید توجه داشت که پمپ بنزین‌ها از جمله مکان‌های شلوغی هستند که همه روزه افراد زیادی به آنجا مراجعه می‌کنند و لازم است برای انجام فرایند بنزین زدن مسائل و نکاتی را رعایت کنیم.

استفاده از ماسک اجباری است و هنگام بنزین زدن علاوه بر داشتن ماسک بهتر است از دستکش استفاده کنید و نازل را برای بنزین زدن بردارید.

بعد از استفاده از نازل باید حواسمان باشد که اصلا و تحت هیچ شرایطی دست هایمان را به صورت و چشم هایمان نزنیم، چون یکی از راه‌های انتقال ویروس از طریق دهان، بینی و چشم‌هاست.


بیشتر بخوانید: هشدار جدی؛ در پمپ بنزین‌ها خودتان بنزین نزنید


در پمپ بنزین‌ها از دادن پول نقد خودداری و از کارت‌های بانکی برای پرداخت پول استفاده کنیم همچنین لازم است توجه داشته باشید که برای زدن رمز کارت بانکی خود بهتر است خلال دندانی همراه داشته باشد تا مجبور به لمس صفحه کلید دستگاه نباشید و بعد از اتمام کار با دست بدون دستکش کارت سوخت را بردارید و در جیب خود قرار دهید.

بعد از سوخت گیری، دستکش مصرف شده را از دست خارج کنید و همراه با خلال دندان آن را به سطل زباله بیندازید و بعد از قرار گرفتن در ماشین دست خود را با محلول‌های ضدعفونی کننده ضدعفونی کنید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان