تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

شجاع: مجری صداوسیما عذرخواهی نمی‌کرد بهتر بود!

مدافع میانی پرسپولیس گفت: نساجی، تیم استان مازندران زادگاه من است. این تیم را دوست دارم، ولی پرسپولیس عشق ماست.
شجاع خلیل زاده
رویداد۲۴سیدجلال حسینی به تازگی در اظهارنظری جالب «شجاع خلیل‌زاده» را بهترین مدافع فعلی ایران خواند. این مصاحبه سیدجلال حسینی ما را بر آن داشت که سراغ شجاع خلیل‌زاده رفته و نظرات او را جویا شویم.

مصاحبه سیدجلال حسینی را دیدی یا خواندی؟

سیدجلال وجودش طلاست! او یک همبازی و دوست فوق العاده است که از بودن کنارش همگی لذت می‌بریم.

تو هم یک شوخی با او کرده بودی البته!

کدام شوخی؟!

همان ستاره چسباندن روی پیراهن سیدجلال!

اصلاً شوخی نکردم! سیدجلال حسینی با ۸ قهرمانی پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر کشورمان است که با ۲ قهرمانی تعداد جام‌هایش در این رقابت‌ها به عدد ۱۰ می‌رسد. من گفتم سیدجلال به تنهایی می‌تواند با این همه قهرمانی یک ستاره به پیراهن خود بچسباند!

به نظرت مهم‌ترین ویژگی سیدجلال چیست؟

سیدجلال حسینی نیازی به تعریف و تمجید من ندارد. او از لحاظ فنی ثابت شده و یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال کشورمان است. سیدجلال یک بازیکن حرفه‌ای است که توانسته با زندگی سالم و بی‌حاشیه و همین طور جدی گرفتن تمرینات، استراحت و تغذیه مناسب تا این سن و سال آمادگی خودش را حفظ کند.

برخی همبازیان و حتی مربیانت همچون حمید مطهری معتقدند سیدجلال می‌تواند یک الگوی خوب برای بازیکنان جوان باشد؟

کاملاً این حرف را قبول دارم. گفتم که حواس سیدجلال به همه چیز به ویژه تغذیه مناسب و استراحت کافی هست و به همین خاطر هم این همه سال تداوم داشته است.

بیشتر بخوانید: جام قهرمانی روز ۱۷ مرداد به پرسپولیس اهدا می‌شود
شنبه با نساجی مازندران بازی دارید. تیمی که حدود ۲ سال و نیم پیش درجشن صعود آن‌ها حضور داشتی. خاطرت هست؟

بله، همراه علی علیپور، محسن بنگر، احسان حدادی و طرفداران مازندرانی به ورزشگاه تختی تهران رفته و از نزدیک شاهد پیروزی شیرین و صعود نساجی به لیگ برتر بودیم. واقعاً روز با شکوهی برای استان مازندران بود و از خوشحالی مردم زادگاهم از ته دل خوشحال شدم.

حالا قرار است برابر همان تیم بازی کنی. چه حسی داری؟

اول جا دارد یک تبریک ویژه به محمود فکری بگویم که تیم خوبی ساخته است. نساجی مازندران در هفته‌های اخیر بازی‌های درخشانی به نمایش گذاشته و توانسته تراکتور تبریز و فولاد خوزستان را شکست دهد و از استقلال در استادیوم آزادی تهران امتیاز بگیرد. پس ما با تیم خطرناکی طرف هستیم.

البته نساجی از حضور تماشاگرانش هم به دلیل ویروس کرونا محروم است.

ما پرسپولیسی‌ها هم همین شرایط را در آزادی داریم. من دوست داشتم طرفداران با فرهنگ نساجی مازندران را در ورزشگاه وطنی می‌دیدم، ولی متأسفانه به خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا چاره‌ای نیست.

از احساس خودت نگفتی؟

نساجی، تیم استان مازندران زادگاه من است. این تیم را دوست دارم، ولی پرسپولیس عشق ماست. به تیم خودم تعهد دارم و نهایت تلاش را می‌کنم که برنده از زمین خارج شویم. البته این را هم خوب می‌دانم که با تیم خطرناک و جنگنده‌ای روبه‌رو هستیم.

بازی نساجی برابر فولاد خوزستان را دیدی؟

بله، صحنه‌هایی از بازی را دیدم. گفتم که نساجی مازندران به این راحتی تسلیم نمی‌شود. باید باهوش باشیم و جلوی این تیم با تمام قدرت ظاهر شویم. دست‌کم گرفتن نساجی خیلی خطرناک است.

در بازی رفت هم نساجی بازی خوبی انجام داد و تنها با اختلاف یک گل مسابقه را به پرسپولیس واگذار کرد؟
من فکر می‌کنم این نساجی از آن نساجی هم باانگیزه‌تر است.

خیلی‌ها هم تصور می‌کنند بازیکنان پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ برتر دیگر انگیزه‌ای برای ادامه مسابقات ندارند؟

نه! ما پرسپولیس هستیم و همیشه انگیزه داشته و داریم. اگر قرار بود انگیزه‌های خودمان را از دست بدهیم، نمی‌توانستیم این همه جام بگیریم و پوکر کنیم.

شجاع، نظرت در خصوص اظهارات اخیر مجری شبکه یک درباره قهرمانی پرسپولیس چیست؟

خداوکیلی چه باید گفت؟ این حرف‌ها برای مطرح شدن است. می‌خواهند خودشان را در فضای مجازی و اینستاگرام سرزبان‌ها بیندازند که این حرف‌ها را می‌زنند. ما پرسپولیس هستیم. قهرمان ۴ دوره متوالی فوتبال کشور و حالا رکوردی به جای گذاشتیم که بعید است تا سال‌ها شکسته شود. ما یک تیمی هستیم مثل یوونتوس در ایتالیا یا رئال‌مادرید دراسپانیا و همین طور بایرن‌مونیخ در آلمان! با این حرف‌ها نمی‌توانند قهرمانی پرسپولیس را لوث کنند. این افراد فقط خودشان را ضایع می‌کنند.

درباره عذرخواهی مجری تلویزیونی نظری نداری؟

اگر عذرخواهی نمی‌کرد بهتر بود! این چه رسم عذرخواهی است؟

چرا؟

یک عذرخواهی پیچیده کرد که باز هم کنایه‌آمیز بود. بی‌خیالش شوید!
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Sweden
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
1
0
امیدوارم مثل یوونتوس یه روزی بشوید
نظرات شما
پیشخوان