تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
وکیل دروازه‌بان تیم‌ملی:

رفتار باشگاه پرسپولیس با بیرانوند غیراخلاقی است

وکیل علیرضا بیرانوند به انتقاد از رفتار باشگاه پرسپولیس در قبال دروازه‌بان تیم ملی پرداخت.

بیرانوند

رویداد۲۴ مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند در مورد این که او برای تیم آنتورپ هنوز بازی نمی‌کند، گفت: دیشب با او صحبت کردم. مربی‌اش گفته دیر به تیم اضافه شده و باید چند وقتی بگذرد. ان‌شاءالله از یکی دو هفته دیگر بازی می‌کند. آن‌ها گفته‌اند گلر اصلی تیم است و شماره یک را به او داده‌اند.

سلیمانی در پاسخ به این سؤال که آیا در قراردادش ذکر شده که گلر اصلی تیم است، عنوان کرد: این کار حرفه‌ای نیست و در قرارداد ذکر نمی‌کنند، کرونا مشکلاتی به وجود آورد، اما قطعا گلر یک آنتورپ است. صحبت‌هایی هم با مدیرش و هم با مربی‌اش انجام دادم. گفتند در آینده که بازی‌ها سخت‌تر می‌شود در جام حذفی و لیگ اروپا قطعا گلر یک ما خواهد بود.


بیشتر بخوانید: نیمکت نشینی بیرانوند مقابل سن ترویدنس


وی در مورد این که آیا مشکل بیرانوند با پرسپولیس حل شد، اظهار داشت: نه، متأسفانه باشگاه پرسپولیس انجام نداده و کاری غیراخلاقی است، در هیچ کجای دنیا با بازیکنی که این همه زحمت کشیده و این همه برای باشگاهش درآمد داشته اینطور رفتار نمی‌شود.

وکیل بیرانوند تصریح کرد: بحث جام جهانی و... به کنار، همین ۷۰۰ هزار دلاری که رقم انتقالش بود به اندازه دو برابر پولی بود که در کل این سال‌ها پرسپولیس به او داد که کامل هم نداد، یعنی از فصل ۹۶-۹۵ از آپشن‌هایش طلبکار است. این هم از معضلات فوتبال ما است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان