تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۰۸ آذر ۱۳۹۹

رسانه اسرائیلی: دلیل تعویق سفر نتانیاهو به منطقه مشخص شد

یک رسانه عبری‌زبان در رژیم اسرائیل که به محافل امنیتی این رژیم نزدیک است خبر داد، دلیل پنهان لغو سفر نتانیاهو به منطقه می‌تواند به عملیات ترور دیروز در تهران مرتبط باشد.
ترور محسن فخری زاده
رویداد۲۴ یک رسانه عبری‌زبان در رژیم اسرائیل که به محافل امنیتی این رژیم نزدیک است خبر داد، دلیل پنهان لغو سفر نتانیاهو به منطقه می‌تواند به عملیات ترور دیروز در تهران مرتبط باشد.

پایگاه اطلاع‌رسانی اینتل تایمز در قالب رشته توییت‌هایی اعلام کرد: بر کسی پوشیده نیست که ترور پدر برنامه هسته‌ای ایران چه اهمیت به سزایی برای ما دارد.

در ادامه این مطلب آمده است: مشخص کردن عامل این ترور زحمت چندانی ندارد، با کنار هم گذاشتن قرائن و شواهد و نحوه اجرای آن عامل این اقدام کاملاً روشن می‌شود و نیازی به سه منبع اطلاعاتی برای اعلام نام اسرائیل نیست، گرچه این منابع همواره و هر بار نام اسرائیل را ذکر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: نقش آمریکا و اسرائیل در ترور محسن فخری زاده دانشمند ایرانی
در مورد مجریان این عملیات هم که یک پرسش بسیار مهم است باید منتظر مرور زمان باشیم و بعد از جمع‌آوری قرائن و شواهد این نتیجه‌گیری انجام خواهد شد.

در مورد واکنش ایران به این اقدام هم باید گفت: مطمئناً ایران در جواب این اقدام سناریو‌هایی در نظر دارد، از این رو احتمالاً سفر بنیامین نتانیاهو به کشور‌های امارات متحده عربی که قرار بود امروز انجام شود هم به این خاطر به تعویق افتاده است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان