تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۱۳ تير ۱۳۹۵

باند خانوادگی سوداگران مرگ در ملایر متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی و متلاشی شدن باند خانوادگی سوداگران مرگ با 2500 گرم موادمخدر هروئین و شیشه در این شهرستان خبر داد.
رویداد۲۴-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی و متلاشی شدن باند خانوادگی سوداگران مرگ با 2500 گرم موادمخدر هروئین و شیشه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار شعبان ترک‌نیا اظهار کرد: در راستای مبارزه بی‌امان با توزیع‌کنندگان موادمخدری که در قالب باند و در پوشش‌های خاص با یک دستگاه خودروی سواری اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر می‌کنند، با تلاش اطلاعاتی منسجم، هدفمند و مشترک مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر در سطح شهرستان و استان یک باند تهیه و توزیع موادمخدر شناسایی شدند.

وی افزود: در همین راستا با حضور مأموران در مناطق از پیش تعیین‌شده، یک دستگاه خودروی سواری موردنظر قبل از ورود به شهر ملایر متوقف و 4 نفر سوداگر مرگ دستگیر شدند.

ترک‌نیا ادامه داد: با بازرسی از این خودرو مقدار 2 کیلو و 500 گرم موادمخدر هروئین کشف شد و با هماهنگی مقام قضایی و بازرسی از منزل قاچاقچیان موصوف نیز مقدار 15 گرم ماده‌مخدر شیشه کشف شد که ضمن تشکیل پرونده قضائی هر 4 نفر توزیع‌کننده موادمخدر تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری سوداگر مرگ با 228 گرم هروئین و شیشه

فرمانده انتظامی ملایر در بخش دیگری از سخنانش از دستگیری سوداگر مرگ با 228 گرم ماده‌مخدر مرگ‌آور هروئین و شیشه در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران و توزیع‌کنندگان موادمخدر در سطح شهرستان با انجام کار اطلاعاتی دقیق و هماهنگی با مقام قضائی، از مخفیگاه یکی از توزیع‌کنندگان موادمخدر صنعتی طی عملیاتی غافلگیرانه بازرسی به عمل آمد.

وی عنوان کرد: با بازرسی صورت گرفته توسط ماموران، 125 گرم ماده‌مخدر شیشه و 103 گرم ماده‌مخدر هروئین کشف و ضبط شد و ضمن تشکیل پرونده قضائی این سوداگر مرگ تحویل مراجع قضائی شد.

سارقان کابل های هوایی مسروقه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی در ادامه از شناسایی و دستگیری 3 نفر سارق با 714 متر سیم برق و کابل‌های هوایی مسرقه در ملایر خبر داد و تصریح کرد: در راستای مبارزه بی‌امان با سارقان سیم برق و کابل‌های هوایی که طی 2 مرحله به ترتیب مقادیر 114 متر و 600 متر سیم برق را در یکی از بخش‌های شهرستان، ربوده بودند، با انجام یک هفته کار اطلاعاتی دقیق توسط مأموران و بکارگیری تدابیر موفق از طریق قرارگاه مبارزه با سرقت، سرانجام 3 نفر سارق مورد نظر و مخفیگاهشان شناسایی شدند.

وی اظهار کرد: سرانجام با انجام یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر 3 نفر سارق توسط مأموران دستگیر شدند و ضمن اعتراف به 2 فقره سرقت سیم برق شامل 714 متر کابل هوایی، تحویل مراجع قضائی شدند.
منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان