تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۱۰ دی ۱۳۹۹

زمان تعیین تکلیف رامین رضاییان در الدوحیل مشخص شد

مدیر روابط عمومی باشگاه الدحیل در زمینه آینده لژیونر ایرانی این تیم گفت: هنوز تصمیمی درباره آینده رضاییان گرفته نشده است.

رامین رضاییان

رویداد۲۴ رسانه های قطر از هفته گذشته خبر دادند رامین رضاییان مدافع ایرانی الدحیل در آستانه جدایی از قهرمان لیگ ستارگان در زمستان قرار دارد.

رضاییان فصل گذشته بعد از درخشش به همراه الشحانیه توجه مسئولان باشگاه الدحیل را جلب کرد و این بازیکن سرعتی تابستان گذشته با قراردادی 2 ساله به این تیم قدرتمند قطری ملحق شد.

رضاییان در زمان حضور الرکراکی به عنوان مهره ثابت در ترکیب الدحیل بازی می کرد و عملکرد خوبی هم داشت. اما با رفتن الرکراکی مراکشی و آمدن صبری لموشی فرانسوی روی نیمکت الدحیل رفته رفته مدافع ایرانی از ترکیب اصلی کنار گذاشته شد.


بیشتر بخوانید: اقدامی عجیب علیه رامین رضاییان!


طبق گزارش های رسیده از قطر لموشی اعتقادی به مدافع ایرانی ندارد و می خواهد بازیکن جدیدی را به جای او در نقل و انتقالات زمستانی جذب کند.

مسئول باشگاه الدحیل در این زمینه گفت: تا الان هیچ تصمیمی رسمی در مدیریت باشگاه در زمینه لژیونرها و رضاییان گرفته نشده است. هیچ چیز 100 درصدی وجود ندارد. ما یک بازی دیگر قبل از نقل و انتقالات یکشنبه آینده مقابل ام صلال داریم و بعد از این بازی تصمیمات نهایی در زمینه لژیونرها گرفته خواهد شد.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان