تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۱۸ دی ۱۳۹۹

پیش‌بینی بورس؛ روند نزولی بازار تا کجا ادامه دارد؟

در جریان معاملات این هفته بازار سهام، شاخص کل به دلیل افزایش عرضه در نمادهای شاخص‌ساز روند نزولی داشت و سیگنال‌های منفی زیادی به بورس مخابره شد. اما بورس هفته بعد چه می‌شود؟

پیش‌بینی بازار سهام
رویداد۲۴ در شرایط فعلی اخبار منفی تاثیر زیادی بر بازار سهام داشت و در جریان معاملات این هفته سیگنال‌های منفی زیادی از جمله افزایش تنش‌های داخلی و خارجی به بازار سهام مخابره شد، اما بورس هفته آینده چه می‌شود؟

حمیدرضا فرهادی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بورس هفته آینده گفت: بازار سهام به محدوده‌ای رسیده که دیگر تحلیل تکنیکال از محل مقاومت یا حمایت جوابگو نیست و بورس به شدت تحت تاثیر اخبار منفی قرار دارد. از طرفی سایه ابهام بر بازار سهام مانع از رشد آن است.


بیشتر بخوانید: تحلیل بازار سهام؛ چرا همه در بورس فروشنده شدند؟


این کارشناس در ادامه گفت: تا زمانی که سایه ابهام اتفاقاتی مانند وضعیت لایحه بودجه، قیمت‌گذاری دستوری در بازار سهام، بلاتکلیفی قیمت دلار و دخالت وزارت صمت در قیمت‌گذاری دستوری حل نشود، روند نزولی بازار سهام ادامه‌دار است.

همچنین ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با افزایش عرضه‌ در بورس امروز گفت: عرضه در بازار  امروز زیاد بود و احتمالا در روز شنبه این عرضه‌ها جمع شود و شاید شاخص‌ کل به کف قبلی خود بازگردد.

محمدمهدی عشریه نیز با انتقاد از تصمیمات ناگهانی برای بازار سهام گفت: تا زمانی که تصمیمات شبانه برای بورس ادامه دارد وضعیت همین است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بورس ، بازار بورس
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان