تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۱۸ دی ۱۳۹۹

حسین حسینی از استقلال جدا می‌شود؟

باید دید در نهایت گلر استقلال که در تابستان پیشنهادهای مناسبی داشت، در نیم‌فصل چه تصمیمی می‌گیرد و راهی کدام تیم می‌شود.

حسینی از استقلال جدا می‌شود؟

رویداد۲۴  استقلال این روزها با درخشش رشید مظاهری خیال آسوده ای در درون دروازه خود دارد و سیدحسین حسینی گلر فصل قبل استقلال به همین دلیل به نیمکت نشین محض در این تیم تبدیل شده است. موضوعی که باعث شده تا حالا زمزمه های جدایی کاپیتان دوم استقلال شنیده شود.

روزنامه گل در این خصوص گزارش داده"با توجه به نمایش فوق العاده رشید مظاهری در استقلال حسین حسینی امید چندانی برای بازگشت به ترکیب استقلال ندارد و او که حالا احتمالا تیم ملی را هم از دست رفته می بیند تصمیم گرفته تا به تیمی برود که بتواند در ترکیب ثابت آن قرار بگیرد. نکته دیگری که حسینی را به جدایی از استقلال مصمم کرده ماجرای کاهش قراردادش در این تیم است. موضوعی که گلر استقلال به شدت مخالف آن است."


بیشتر بخوانید: تغییر رفتار عجیب دروازه‌بان استقلال


محمود فکری پیش از این در خصوص نیمکت نشینی حسینی گفته بود « به حسینی گفتم نیمکت نشینی در استقلال هم  از حضور در تیم های دیگر لیگ برتر بهتر است» موضوعی که نشان میدهد فکری سنگ های خود را با گلر  با دوم خود وا کنده است و به نوعی نیمکت نشینی او در استقلال را تایید کرده است.

باید دید در نهایت گلر استقلال که در تابستان پیشنهادهای مناسبی داشت در نیم فصل چه تصمیمی خواهد گرفت و راهی کدام تیم خواهد شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان