تاریخ انتشار: ۱۶:۴۷ - ۲۱ دی ۱۳۹۹

مالک قورباغه شکایت کرد

علی اسدزاده از شکایت از مالکان دو شبکه ماهواره‌ای که «قورباغه» و دیگر محصولات نمایش خانگی را پخش می‌کردند خبر داد.
سریال قورباغه
رویداد۲۴ علی اسدزاده، تهیه کننده سریال «قورباغه»، ضمن اعلام شکایت از دو شبکه ماهواره‌ای بیان داشت: متاسفانه پس از تحقیق، متوجه شدیم که مالک و عاملان اصلی دو شبکه ماهواره‌ای TV ۲۴ و TEHRAN TV که مدت هاست با پخش فیلم‌های اکران آنلاین و سریال‌های در حال پخش شبکه نمایش خانگی، ضرر هنگفتی به تهیه کنندگان و صاحبان فیلم‌ها و سریال‌ها زده اند، در ایران هستند.

اسدزاده ادامه داد: ما ابتدا با مسئولان ماهواره یاهست، مکاتبه کردیم و به آن‌ها بابت این دزدی آشکار و سوء استفاده شبکه‌های تحت پوشش ماهواره یاهست، اعلام جرم کردیم.

بیشتر بخوانید: پخش صدای یاس برای اولین بار در یک سریال +فیلم
تهیه کننده سریال «قورباغه» ادامه داد: ما کاملا شگفت زده شدیم وقتی که فهمیدیم صاحبان کانال‌های ماهواره‌ای غیر مجاز، در ایران حضور دارند و آزادانه بدون هیچ دغدغه‌ای به بیزنس در ایران مشغول هستند؛ لذا با تحقیق در این زمینه، توانستیم تمام مشخصات آن‌ها را جمع آوری کرده و با اسناد و مدارکی که طی این مدت از تخلفات آن‌ها ثبت کرده بودیم، پرونده شکایت از فرد اصلی این مجموعه و عوامل دیگر را در دادسرای فرهنگ و رسانه، به جریان بیندازیم.

این تهیه کننده در پایان عنوان کرد: از طریق وکیل قانونی‌مان در کشور امارات در حال تهیه مقدمات شکایت از شرکت اپراتور ماهواره یاهست، شرکت نورث تلکام و مدیر ایرانی آن هستیم تا یک بار برای همیشه، به تخلفات بی شمار شبکه‌های ماهواره‌ای پاسخ درست داده شود.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سریال ، نمایش خانگی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان