تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۹

پرفروش‌ترین تبلت‌ها در سال ۲۰۲۰

شرایطی که کرونا در جهان رقم زده، بیشتر از همیشه مردم را به سمت خرید کامپیوتر، لپ‌تاپ و تبلت برای استفاده‌های تحصیلی و سرگرمی تشویق کرده است. در این مطلب با هم نگاهی خواهیم داشت به پرفروشترین برند‌های تبلت در سال ۲۰۲۰ با ما همراه باشید.

پرفروش‌ترین تبلت‌ها در سال ۲۰۲۰
رویداد۲۴ طبق گزارشی که به تازگی توسط Canalys منتشر شده سازندگان تبلت در سه ماهه چهارم سال 2020بالغ بر 52.8 میلیون دستگاه به فروش رسانده‌اند که این بالاترین میزان در تاریخ است. این موسسه تحقیقاتی اعلام کرده است که فروش کروم‌بوک‌ها نیز به بالاترین سطح خود رسیده و در سه ماهه پایانی سال گذشته بیش از 11.2 میلیون نسخه از آنها به فروش رفته است. در کل سال 2020 هم میزان فروش کروم‌بوک‌ها 30.7 میلیون نسخه بوده که این در مقایسه با 14.7 میلیون سال 2019 تقریباً دو برابر شده است.

پرفروشترین برندهای تبلت در سال 2020

پرفروش‌ترین تبلت‌ها در سال ۲۰۲۰

اپل با فروش 19.2 میلیون آیپد در تعطیلات کریسمس بالاترین میزان فروش خود از 2014 را رقم زد. در طول کل سال 2020 هم فروش کوپرتینویی‌ها بیشتر از رقیبان و تقریبا 2 برابر سامسونگ، نزدیک‌ترین تعقیب کننده آنها بود.

سه ماه پایانی 2020 برای شرکت لنوو هم بسیار فوق‌العاده بود و فروش آنها 125 درصد بیشتر از دوره مشابه سال قبل ثبت شد. بدین ترتیب این شرکت چینی توانست خود را به جمع 5 تولیدکننده برتر تبلت در جهان برساند. هواوی تنها بازیگر بزرگی بود که نتوانست از این موقعیت استفاده کند، باوجود رشد کلی در مقایسه با سال گذشته، میزان فروش آنها در سه ماهه پایانی 24 درصد کمتر از دوره مشابه سال 2019 بود.

موسسه Canalys همچنین تحلیلی جهانی از بازار PC، نوت‌بوک و تبلت ارائه داده است. براساس آن لنوو با فروش 87 میلیون دستگاه در رتبه نسخه قرار دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان