تاریخ انتشار: ۱۶:۱۳ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۹

قابلیت جدید و جذاب استوری برای کاربران اینستاگرام

با واکاوی کد منبع اینستاگرام، مشخص شد قابلیت استوری عمودی در دست توسعه است و اینستاگرام هعم رسما این موضوع را تأیید کرد.

قابلیت جدید اینستاگرام

رویداد۲۴ براساس گزارش GSMArena، اینستاگرام روی حالتی با عنوان استوری‌های عمودی (Vertical Stories) کار می‌کند تا مستقیما قابلیتی مشابه در شبکه‌ی اجتماعی تیک تاک (TikTok)  را هدف قرار دهد. اکثر فرایند اسکرول در گوشی‌های هوشمند به‌صورت عمودی انجام می‌گیرد و تیک تاک خیلی زود متوجه این موضوع شد؛ به ‌همین ‌دلیل منطقی است که اینستاگرام بخواهد سراغ روی کار آوردن چنین حالتی برود. 

توسعه‌دهنده‌ای در توییتر برای نخستین بار متوجه اضافه شدن استوری عمودی به اینستاگرام شد. او جزئیات قابلیت Vertical Stories را از کد منبع اینستاگرام بیرون کشید. از آن‌جایی که Vertical Stories هنوز فعال نشده است، نمی‌توانیم نحوه‌ی کارکرد آن را مشاهده کنیم.

فردی ‌به نمایندگی از اینستاگرام در گفت‌و‌گو با تک‌کرانچ اعلام کرده است که قابلیت استوری عمودی فرایند توسعه را می‌گذارند. او گفت این قابلیت فعلا در مراحل اولیه قرار دارد و به ‌همین‌ دلیل برای عموم مردم در دسترس نیست. متأسفانه فعلا نمی‌دانیم که فرایند توسعه‌ی قابلیت استوری عمودی در چه زمانی به پایان می‌رسد. 

منبع: زومیت
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان