تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۹

پنجره نقل‌وانتقالات استقلال چه روزی باز می‌شود؟

مدیرفنی استقلال با بیان اینکه پیروزی‌های این تیم ثمره تلاش فکری است گفت: ممکن است پیکانی‌ها مهره کلیدی نداشته باشند، اما به معنای واقعی تیم هستند.

نقل و انتقالات استقلالرویداد۲۴ فراز کمالوند پس از برتری 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال، گفت: بازی بسیار خوبی بود. با توجه به شناختی که از پیکان و مهدی تارتار داشتیم، می‌دانستیم تیم منجسمی دارند. ممکن است مهره کلیدی نداشته باشند، اما به معنای واقعی تیم هستند.

وی افزود: بازی جام حذفی سخت است، اینجا یا همه چیز است یا یک چیز. وقتی گل خوردیم، بازی برای ما سخت شد، به همین دلیل تصمیم گرفتیم در دقایق پایانی یک مهاجم کم کنیم. موقعیت‌های گل این بازی زیاد بود و فکر کنم 7،8 موقعیت گل ایجاد شد.

مدیر فنی استقلال در خصوص آخرین وضعیت جذب امین قاسمی‌نژاد گفت: امروز خدمت احمد مددی، مدیرعامل باشگاه بودیم و گفتند هیئت مدیره قول داده تا دوشنبه سه‌شنبه پنجره نقل‌وانتقالات را باز کند تا بتوانیم دو سه بازیکن اضافه کنیم.

کمالوند عنوان کرد بازی حذفی، بسیار سخت است. جام حذفی، جام شگفتی‌ها است و باید خیلی با تمرکز و دقت بازی کنید. یک اشتباه باعث حذف تیمی می‌شود. اینجا لیگ نیست که با یک اشتباه برگردید. خدا را شکر این بازی سخت به سود ما تمام شد. پس از اینکه گل خوردیم، بازی سخت شد. با تعویض‌هایی که انجام دادیم، خط دفاع ما مستحکم‌تر شد. پیکان تیم جنگنده بود و باید به تارتار تبریک بگویم که بدون مهره سرشناس تیم هماهنگی ساخته بود.

وی یادآور شد: موقعیت‌های زیادی پس از تغییر سیستم خلق کردیم و یک توپ را به تیر دروازه زدیم. با توجه به اینکه جام حذفی است، کیفیت را در نظر نگرفتیم. به نظرم، بازی‌های حذفی سخت‌تر از لیگ است.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه استقلال منجسم‌تر از گذشته است، اما هنوز کار زیادی دارد، گفت: کار خیلی زیادی انجام نداده‌ایم و هنوز کار زیادی داریم. این پیروزی‌ها ثمره تلاش محمود فکری و همکارانش است. به نوبه خودم و از طرف مجیدی از فکری، مرفاوی و دیگر همکارانش به خاطر منجسم‌ کردن استقلال تشکر می‌کنم. کم و کاستی‌هایی وجود دارد و باید به مسابقات دشوار بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا برویم. از لحاظ جسمانی باید خودمان را آماده کنیم. استقلال با ایده‌آل ما فاصله دارد.

کمالوند در واکنش به ترک ایران از سوی شیخ دیاباته اظهار داشت: شیخ تقاضای مرخصی کرده و مجیدی موافقت کرده است. شیخ پس از این بازی می‌رود و فکر کنم سوم، چهارم تعطیلات نوروز به ما اضافه خواهد شد.

وی گفت: ما از ابتدا با سه مهاجم بازی کردیم. وریا غفوری و مهدی قایدی وینگرهای تیم بودند. وینگرها می‌توانند لب خط بوده یا داخل باشند. در این بازی از غفوری و قایدی به عنوان وینگرهای داخل خط استفاده کردیم که فکر کنم موثر بود، چرا که 7،8 موقعیت صددرصد گل داشتیم. فکر کنم با تغییرات کوچک سیستم ما بهتر خواهد شد.

مدیر فنی استقلال درباره وضعیت پنجره نقل‌وانتقالات این تیم خاطرنشان کرد: احمد مددی پس از بازی به رختکن آمد و قول داد پنجره نقل‌وانتقالات باز شود. نیاز به دو سه بازیکن داریم تا آن تیمی را که می‌خواهیم روانه زمین کنیم. درگیر سه جام هستیم و باید از نظر بدنی و تاکتیکی تیم آماده‌ای را در اختیار داشته باشیم.

کمالوند در پاسخ به این سؤال که آیا از تعویض‌های استقلال راضی بوده یا نه، گفت: به نسبت راضی بودم، نه مطلق. بازیکنان همین که فداکاری و با تمام وجود بازی می‌کنند، خوب است. بازیکن می‌تواند اشتباه کند، اما نمی‌تواند کم بگذارد. اشکال زمانی وجود دارد که بازیکن تلاش نکند. هر تعویضی ما به زمین رفته با جان و دل بازی کرده است. این تیم استقلال است و میلیون‌ها هوادار دارد. باید برای هواداران هر چه داریم، بگذاریم. تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد و نتیجه دست خدا است. ما مأمور به تکلیف هستیم و باید آن را درست انجام دهیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان